Postbank Sparen geeft spaargeld niet terug. Geld dat op een rekening van Postbank Sparen staat wordt niet naar de gewone girorekening over gemaakt. Betalingsopdracht ingezonden 1 dec 2008, er over gebeld met Postbank op 17, 20 en 23 december: steeds tegenstrijdige informatie. Dan was de opdracht binnen en zou binnen enkele werkdagen worden verwerkt, dan was de opdracht helemaal niet binnen, dan werd er een spoedopdracht van gemaakt -drie dagen verwerkingstijd, goh wat een spoed- en drie dagen later: we maken er nu een spoedopdracht van. Na de Kerst per email als reactie op onze klacht: de spoedopdracht is niet te vinden, maar we maken er nu een spoedopdracht van. Nu op 2 jan 2009 kunnen we nog steeds niet over ons spaargeld beschikken.
Conclusie: Postbank Sparen, niet aan beginnen. Je krijgt je eigen geld gewoon niet van ze terug. En als je erover klaagt (0900-0933) zeggen ze doodleuk: ja maar dat is Postbank Sparen, ik kan niets voor u doen, dat is een andere afdeling, ik kan u doorverbinden. En als je bent doorverbonden krijg je de ene leugen na de andere te horen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postbank Sparen betaalt spaargeld niet uit.
-
Re: Postbank Sparen betaalt spaargeld niet uit.
via internet wordt het op hetzelfde moment overgemaakt...
-
Dat dacht ik ook altijd. Via internet lopen de gewone (spaar-)rekeningen (Rente, Top, Kapitaal en dergelijke). Gaf me nooit gelazer. Echter, spaartegoeden zoals Groeirekening en Rentcertificaten verlopen via de aparte afdeling Postbank Sparen te Amsterdam en worden alleen uitbetaald na schriftelijke opdracht. Postbank heeft er aparte formulieren voor. En ook als je die keurig invuld en verstuurd krijg je je geld dus gewoon niet.
Bij de postbank leven ze in het stenen tijdperk.
Wel mogen faxen, maar niet via de email exact dezelfde informatie kunnen doorgeven.
Zoals in het bericht: wel op papier, niet anders.
Het hele woord dienstverlening komt in hun vocabulaire niet meer voor.
Kastje naar de muur en wachten , wachten , wachten.
Niemand is bij die club ergens verantwoordelijk voor.
Hoog tijd om je rekeningen en spaargeld bij de postbank weg te halen
postbank = k**bank.
Wel mogen faxen, maar niet via de email exact dezelfde informatie kunnen doorgeven.
Zoals in het bericht: wel op papier, niet anders.
Het hele woord dienstverlening komt in hun vocabulaire niet meer voor.
Kastje naar de muur en wachten , wachten , wachten.
Niemand is bij die club ergens verantwoordelijk voor.
Hoog tijd om je rekeningen en spaargeld bij de postbank weg te halen
postbank = k**bank.