| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen bij Pin betaling, ING pasje, in Nederland
Problemen bij Pin betaling, ING pasje, in Nederland
Dag Allemaal,
De laatste 2 weken merk ik dat het ING pasje niet geacepteerd wordt binnen Nederland (regio Eindhoven). Waardoor ik weer een pasje van een andere bank moet gebruiken.
Het lijkt wel of dat er een update door de pin automaten leverancier is gedaan.
Het probleem heb ik bij de volgende winkels:
Albert Hein
Etos
Biotoop
Graag zou ik willen weten of dat meer mensen tegen dit probleem aanlopen?
Groetjes,
rhuizen
De laatste 2 weken merk ik dat het ING pasje niet geacepteerd wordt binnen Nederland (regio Eindhoven). Waardoor ik weer een pasje van een andere bank moet gebruiken.
Het lijkt wel of dat er een update door de pin automaten leverancier is gedaan.
Het probleem heb ik bij de volgende winkels:
Albert Hein
Etos
Biotoop
Graag zou ik willen weten of dat meer mensen tegen dit probleem aanlopen?
Groetjes,
rhuizen
Re: Problemen bij Pin betaling, ING pasje, in Nederland
Nee, mijn pasje doet het overal nog, is je pas niet beschadigt? Ik zou iig even contact opnemen met de ing, misschien dat ze m gewoon vervangen?
Het pasje wordt zorgvuldig gebruikt waardoor ik het vreemd vind dat het een beschadiging is. Daarnaast hoor ik bij Albert Hein in Eindhoven en Best dat er meer mensen last van hebben.
Vandaag heb ik ING een email gestuurd om te kijken wat er aan de hand is.
Het is dus even afwachten.
Daarnaast blijf ik nieuwsgierig of dat er meer mensen last van hebben.
Vandaag heb ik ING een email gestuurd om te kijken wat er aan de hand is.
Het is dus even afwachten.
Daarnaast blijf ik nieuwsgierig of dat er meer mensen last van hebben.
-
stofzuigertje
Probeer het in een andere regio ook eens...
www.triodos.nl leverde een internet bankrekening met pasje voor €13,75 per jaar wat wel goed werkte, ook in buitenland.
www.dsb.nl zelfs een gratis pas die alleen in Europa goed werkte, Nederland foutloos en de meeste Euro landen.
Bij storten salaris op deze zelfs 1% saldo vergoeding maar bij rood staan wel een van de duurste van Nederland.
Via overstap service kunt U de huidige ING verlaten als je geen dubbele kosten wilt maken.
De eventuele Creditcard moet U zelf elders of via deze regelen tegen extra kosten.
Bankafschriften kunt U zelf printen dus alles online!
Er is dus een alternatief en die werken dus goed.
www.triodos.nl leverde een internet bankrekening met pasje voor €13,75 per jaar wat wel goed werkte, ook in buitenland.
www.dsb.nl zelfs een gratis pas die alleen in Europa goed werkte, Nederland foutloos en de meeste Euro landen.
Bij storten salaris op deze zelfs 1% saldo vergoeding maar bij rood staan wel een van de duurste van Nederland.
Via overstap service kunt U de huidige ING verlaten als je geen dubbele kosten wilt maken.
De eventuele Creditcard moet U zelf elders of via deze regelen tegen extra kosten.
Bankafschriften kunt U zelf printen dus alles online!
Er is dus een alternatief en die werken dus goed.
Ik denk dat ING het probleem is en niet je pasje
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&start=40
succes.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&start=40
succes.
Noble,
Bedankt voor je link, door dsb ga ik er niet vanuit dat er ing info tussen staat.
Ik wacht nog even af wat ing zelf te melden heeft.
Gr.
rhuizen
Bedankt voor je link, door dsb ga ik er niet vanuit dat er ing info tussen staat.
Ik wacht nog even af wat ing zelf te melden heeft.
Gr.
rhuizen
Puur uit (beroepsmatige) interesse; waarom vraag je het eerst hier en niet direct bij de bank?
Door de ing problemen in het buitenland ben ik alert.Mk schreef:Puur uit (beroepsmatige) interesse; waarom vraag je het eerst hier en niet direct bij de bank?
Als ik bij Albert Hein hoor dat er meer mensen last van hebben.
Ga ik op onderzoek.
Daarom de vraag of er meer mensen last van hebben, voordat ik zelf actie onder neem.
gr.
rh
Er is contact geweest met ing.
Zij geven aan dat het pasje goed is en geven aan dat een pasje van 5 maanden oud geen beschadiging kan hebben.
Als de problemen blijven, is het advies om het toch te vervangen.
Dit duurt dan 8 werkdagen, wat voor mij nu lastig wordt met een vakantie voor de deur.
Zij geven aan dat het pasje goed is en geven aan dat een pasje van 5 maanden oud geen beschadiging kan hebben.
Als de problemen blijven, is het advies om het toch te vervangen.
Dit duurt dan 8 werkdagen, wat voor mij nu lastig wordt met een vakantie voor de deur.
rhuizen, tip, 2de rekening bij andere bank openen succes
gtp,
Die heb ik ook, een backup is altijd handig.
gr.
rhuizen
Die heb ik ook, een backup is altijd handig.
gr.
rhuizen
Bedankt voor de reactie. Ik vraag het omdat ik het zo vreemd vind dat als mensen een dergelijk probleem hebben met een bank (of verzekeraar etc.) eerst vragen of andere mensen er ook last van hebben in plaats van direct bij die bank te klagen, dat doe je toch ook niet als bijvoorbeeld je televisie het niet meer doet? Dan ga je ook terug naar de winkel.rhuizen schreef: Door de ing problemen in het buitenland ben ik alert.
Als ik bij Albert Hein hoor dat er meer mensen last van hebben.
Ga ik op onderzoek.
Daarom de vraag of er meer mensen last van hebben, voordat ik zelf actie onder neem.
gr.
rh
Niet kunnen pinnen ligt aan het pin apparaat en niet aan je pas.
Sinds dit jaar zijn er heel veel automaten van interpay etc vervangen en toen begonnen de problemen.
Ik heb hetzelf met 3 bankpassen meegemaakt waarvan 1 nieuwe en 2 oude, en de winkelier zegt dat is een foute pas.
Ja 1x kan ik inkomen maar niet 3x van 3 verschillende banken, dat zag die man uiteindelijk ook in en heeft zijn apparaat na laten kijken en nu pin je er weer gewoon.
Wat er mis mee was zeggen ze natuurlijk niet maar aan de passen is niks veranderd en aan het apparaat wel.
Sinds dit jaar zijn er heel veel automaten van interpay etc vervangen en toen begonnen de problemen.
Ik heb hetzelf met 3 bankpassen meegemaakt waarvan 1 nieuwe en 2 oude, en de winkelier zegt dat is een foute pas.
Ja 1x kan ik inkomen maar niet 3x van 3 verschillende banken, dat zag die man uiteindelijk ook in en heeft zijn apparaat na laten kijken en nu pin je er weer gewoon.
Wat er mis mee was zeggen ze natuurlijk niet maar aan de passen is niks veranderd en aan het apparaat wel.
Ligt inderdaad aan de betaalautomaten en niet aan de pas. Mocht je pas beschadigd zijn even bellen en laten vervangen( duurt 5 werkdagen geen 8 )