Was het een verrassing voor u dat het bedrag van uw rekening werd afgeschreven?
Rabobank creditcard-betaling kan me in geldproblemen brengen
Re: Rabobank creditcard-betaling kan me in geldproblemen brengen
CC ken ik van email, maar wat dat hier mee te maken heeft?NeoDutchio schreef: ↑12 sep 2022 11:00Bij autohuur, maar ook bij het betalen van een borg, word een reservering gemaakt op de CC. Het bedrag word niet afgeschreven waardoor er na afloop dus ook niets terug betaald hoeft te worden.Jablan schreef: ↑11 sep 2022 22:34Waarop is deze kennis gebaseerd? Ervaring hiermee?Bezorgdeburger schreef: ↑11 sep 2022 09:06Prepaid credit card wordt niet zo algemeen geaccepteerd als een gewone creditcard. Bv borg bij autohuur wordt bijna nooit geaccepteerd via prepaid credit card. Zeker niet buiten Europa.
Bij een debitcard kan er geen reservering gedaan worden. Hiermee werkt het hetzelfde als een normale pinpas.
Onzin dus.
Van jou mocht je iets alleen onzin noemen als je ook de bron gaf, dus bij deze!rens99 schreef: ↑12 sep 2022 14:58CC ken ik van email, maar wat dat hier mee te maken heeft?NeoDutchio schreef: ↑12 sep 2022 11:00Bij autohuur, maar ook bij het betalen van een borg, word een reservering gemaakt op de CC. Het bedrag word niet afgeschreven waardoor er na afloop dus ook niets terug betaald hoeft te worden.
Bij een debitcard kan er geen reservering gedaan worden. Hiermee werkt het hetzelfde als een normale pinpas.
Onzin dus.
Of is dit gewoon toegeven dat je geen idee het waar het over gaat.
Wie begint er hier toch steeds over "onzin"?rens99 schreef: ↑12 sep 2022 14:58CC ken ik van email, maar wat dat hier mee te maken heeft?NeoDutchio schreef: ↑12 sep 2022 11:00Bij autohuur, maar ook bij het betalen van een borg, word een reservering gemaakt op de CC. Het bedrag word niet afgeschreven waardoor er na afloop dus ook niets terug betaald hoeft te worden.
Onzin dus.
@rens99:
"Wappies is een spottende en kleinerende term voor mensen die stellige beweringen doen over een onderwerp (zoals corona), terwijl anderen die beweringen als onzin beschouwen. Dat komt doordat ze niet gebaseerd zijn op serieus te nemen bronnen, maar op halve en hele verzinsels en complottheorieën."
Kijk in de spiegel. Wat ziet u?
"Wappies is een spottende en kleinerende term voor mensen die stellige beweringen doen over een onderwerp (zoals corona), terwijl anderen die beweringen als onzin beschouwen. Dat komt doordat ze niet gebaseerd zijn op serieus te nemen bronnen, maar op halve en hele verzinsels en complottheorieën."
Kijk in de spiegel. Wat ziet u?