| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabobank houdt afschriften achter.
Rabobank houdt afschriften achter.
M'n laatste afschrift kreeg ik op 18-7 Daarna heb ik niets meer online zien staan aan afschriften.Na op 1 sept. per e-mail contact opgenomen te hebben, kreeg ik te horen dat de afschriften niet beschikbaar waren ivm mijn verhuizing. Men zou het corrigeren. De maandag volgend op 1 sept. zou ik weer afschriften beschikbaaar hebben. Ik heb net even gekeken. En aan de hele situatie is nog niet veranderd. Kortom heb ik er maar weer eens een mailtje aan gewaagd. Ik vind dit allemaal knap irritant, en asociaal van de Rabobank!
-
MAXIEM
Re: Rabobank houdt afschriften achter.
moleman
Troost je! De Rabobank is echt niet de enige bank waarbij het administratief een puinhoop is.
Maxiem.
Troost je! De Rabobank is echt niet de enige bank waarbij het administratief een puinhoop is.
Maxiem.
Ik heb er eerder nog nooit last van gehad.MAXIEM schreef:moleman
Maxiem.
Inmiddels ben ik vandaag weer eens gebeld.De medewerker was ziek vandaar dat hij later belde.
Maar hij vertelde me dat er iets aan de hand met die (online) bankafschriften naar ik hoop snel.
Maar hij vertelde me dat er iets aan de hand met die (online) bankafschriften naar ik hoop snel.
-
MAXIEM
@
Maxiem.
Dit soort "service" zal in de toekomst meer regel dan uitzondering zijn. Nogmaals: klanten zijn naar mijn mening voor de banken niet meer dan melkkoeien. Hun targets zijn belangrijk en alles wordt daaraan ondergeschikt gemaakt.Ik heb er eerder nog nooit last van gehad.
Maxiem.
Bron?MAXIEM schreef:@
Dit soort "service" zal in de toekomst meer regel dan uitzondering zijn. Nogmaals: klanten zijn naar mijn mening voor de banken niet meer dan melkkoeien. Hun targets zijn belangrijk en alles wordt daaraan ondergeschikt gemaakt.Ik heb er eerder nog nooit last van gehad.
Maxiem.
Weilswaar offtopic, maargoed.dhc schreef:
Bron?
Geen bron nodig. Kwestie van logisch nadenken, om je heen kijken en luisteren.
http://www.nrc.nl/youp/2010/11/17/helpd ... n-de-muur/