LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Elisa1950

Rabobank

Ongelezen bericht door Elisa1950 »

Ik wilde onlangs overstappen van de SNS bank naar de Rabobank.
Groot was mijn verbazing,toen ik te horen kreeg,dat ik alleen maar kon overstappen als ik ook alle verzekeringen bij de Rabo afsloot.
Mag dat zo maar?

sjoegel

Re: Rabobank

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ik denk dat ze ook iets willen verdienen. In hoeverre hier sprake is van het verboden koppelverkoop weet ik niet.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Je kan toch gewoon via internet (https://www.rabobank.nl/particulieren/p ... _formulier) een rekening openen bij de Rabobank?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Elisa1950 schreef:Ik wilde onlangs overstappen van de SNS bank naar de Rabobank.
Groot was mijn verbazing,toen ik te horen kreeg,dat ik alleen maar kon overstappen als ik ook alle verzekeringen bij de Rabo afsloot.
Mag dat zo maar?
Laat ze lekker barsten bij de Rabobank. Arrogant gedrag zeg.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ze willen geen kale rekening meer maar als je eenmaal klant bent en tijdelijk alles bij hun onderbracht is alles later weer weg halen niet verboden.

Ik zou liever een ASN rekening nemen, 1% rente over tegoed en geen koppel verkoop!
Ook nog lagere tarieven en laat die grote banken eens barsten.
Dat is het enige om hun consument vriendelijker te maken.

grun

Ongelezen bericht door grun »

stofzuigertje schreef:Ik zou liever een ASN rekening nemen, 1% rente over tegoed en geen koppel verkoop!
Maar TS zit nu bij de SNS waar ze 1,25% rente op de betaalrekening krijgt... de ASN en SNS zijn bovendien twee banken die allebei bij het Reaal SNS concern horen.

Zelf zit ik erover te denken om juist een betaalrekening bij de SNS te openen, maar dat zou TS me afraden begrijp ik?

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

SNS schijnt wat problemen te hebben met een vastgoed portefeuille
in hoeverre dat bancaire activiteiten raakt weet ik niet
het is in ieder geval voor mij wel een reden geweest om mijn spaarrekening daar op te zeggen
dat beetje extra rente dat je daar krijgt was me de mogelijke problemen niet waard
dat geldt al helemaal voor een betaalrekening
als daar dingen misgaan krijg je je geld [later] wel terug tot 100.000 euro, maar je hebt wel alle ellende met de bedrijven en mogelijk als gevolg daarvan deurwaarders die je via die rekening betaalt als die betaalrekening die betalingen niet meer zou verrichten

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Niet alleen met vastgoed ook bij Sabon, de zeepwinkels, is SNS zwaar onderuit gegaan.

Wie de berichten volgt weet dat ze in zwaar weer verkeren. Het is wel een "systeembank"geloof ik dus ze zullen wel weer gecompenseerd worden door de belastingbetaler.. :evil:

ruud_a

sjoegel schreef:Niet alleen met vastgoed ook bij Sabon, de zeepwinkels, is SNS zwaar onderuit gegaan.

Wie de berichten volgt weet dat ze in zwaar weer verkeren. Het is wel een "systeembank"geloof ik dus ze zullen wel weer gecompenseerd worden door de belastingbetaler.. :evil:
dat geholpen worden helpt de klant echter niet als de betalingen aan bedrijven van de priverekeningen [misschien?] tijdelijk niet meer worden verricht
ook niet als je achteraf je geld terug krijgt
die klant krijgt dan wel eerst al die deurwaarders op zijn nek en moet de kosten daarvoor dan maar terug zien te krijgen van de SNS

overigens dat sabon betekent toch niet dat er binnenkort geen zeep meer te koop is toch?
anders sla ik vast een voorraadje in

grun

Ongelezen bericht door grun »

ruud_a schreef:SNS schijnt wat problemen te hebben met een vastgoed portefeuille. in hoeverre dat bancaire activiteiten raakt weet ik niet
Ze zitten inderdaad in zwaar weer, maar dat schijnt maar door een persoon veroorzaakt te zijn. Het bankgedeelte is verder gewoon gezond, daar verwacht ik geen problemen.

ruud_a

grun schreef:
ruud_a schreef:SNS schijnt wat problemen te hebben met een vastgoed portefeuille. in hoeverre dat bancaire activiteiten raakt weet ik niet
Ze zitten inderdaad in zwaar weer, maar dat schijnt maar door een persoon veroorzaakt te zijn. Het bankgedeelte is verder gewoon gezond, daar verwacht ik geen problemen.
1 persoon en iedereen die het heeft laten gebeuren dan

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

ruud_a schreef:
grun schreef:
1 persoon en iedereen die het heeft laten gebeuren dan
Bel je pensioenfonds op, en vraag even waarom zij als aandeelhouders namens jou en de rest van hun klanten, hebben liggen slapen.. :D

ruud_a

ik dacht eigenlijk in eerste instantie meer aan de raad van comissarissen en al die andere duurbetaalde hoge jongens
maar inderdaad ook voor de aandeelhouders was een taak weggelegd geweest
bijvoorbeeld de pensioenfondsen

maarre?
zitten daar niet per ongeluk dezelfde jongens in die ook de SNS runnen?

Gesloten