Noble schreef:es even denken....
de RABOBANK heeft liever GEEN klanten waar ze niet GOED aan kunnen verdienen.. ja??
Maar ze willen gerust een uur met je babbelen over een verzekering van hun...
dan moeten ze wel ERG veel aan je verdienen, met hún verzekering...
ik zou maar ergens anders gaan kijken... dan ben je hoogstwaarchijnlijk dus véél gunstiger uit.
Ik blijf gewoon bij de ANWB, zit daar goed, dwz, tot nu toe geen klachten. Maar goed, men vroeg of ik een keertje langs wilde komen, en heb dat dus gedaan, waarna ik tot verdriet van de Rabo dus niet over wilde stappen. Ondanks de naderhand 'goedbedoelde' zachte dwang.
Wat je zegt was toen ook al mijn gedachte, hoeveel verdienen ze wel niet aan een simpele woonverzekering en een WA voor een auto van 20 jaar oud terwijl ik 16 of 17 schadevrije jaren heb, dus ook nog eens de maximale korting krijg.
Integendeel, ik heb de beste man het advies kunnen geven met zijn zorgverzekering (hij heeft de duurste tandartsverzekering van Interpolis) over te stappen naar de FBTO, immers, daar mag je bij de duurste tandartsverzekering maximaal 800 euro per jaar besteden, terwijl je tot dat bedrag 100% vergoed krijgt, in tegenstelling tot Interpolis waar je voor kronen toch behoorlijk bij mag betalen.
(Mocht iemand in de toekomst overigens op zoek zijn naar een dure tandartsverzekering vanwege kronen en dergelijke: FBTO is een van de zeer weinigen die iedereen accepteren, voor kronen en bruggen geldt alleen een wachttijd van 6 maanden. Vergoeding is voor alle behandelingen is dit jaar 100%, tot maximaal 800 euro per jaar dus voor de duurste versie, er is ook een mogelijkheid van een maximum van 200 euro, en van 400 euro.)