Rabobank Wijk en Aalburg een verhaal appart. Een bank dient als service voor u zaak en/of prive. Rabobank Wijk en Aalburg bepaald de service per klant zakelijk of prive een heel eind zelf en deze is niet bepaald gebaseerd op de klant is koning. Maar staat u mij aan ja of te nee?
Fouten als: bij overname door andere bank (Rabobank) gegevens blokkeren pas met pincode werken niet meer. Dubbele verzekeringen. Bij overschrijving van auto, terug schroeven na 1 schadevrij jaar i.p.v. de schade vrije jaren mee te nemen die men als bestuurder reeds heeft opgebouwd. Vergissing in hypotheek vorm (fout van bank zelf) maar de klant draait voor het probleem binnen bank op en een excusses of normaal overleg is niet ter sprake. Verstrekken van foutieve informtaie naar collega Rabobank. Het uitstellen van verstreken van informatie m.b.t overstappen naar collega Rabobank. Het verstreken van foute informatie met betrekking tot geld zaken. En ga zo maar door.
De Rabobank heeft altijd in een positief daglicht gestaan maar een ervaring met Rabobank Wijk en Aalburg is een ervaring die ik niet prettig is en uberhaupt niet klantvriendelijk. En dan is dit zacht uitgedrukt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rabobank Wijk en Aalburg
Re: Rabobank Wijk en Aalburg
En wat is uw vraag? Dit forum is er niet om alleen uw ellende op weg te schrijven maar om elkaar te helpen aan een oplossing.
Linda
Linda