LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rekening openen

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
mike33

rekening openen

Ongelezen bericht door mike33 »

Ik wil een priverekening openen waar ik maandelijks een bedrag op kan storten voor kleedgeld, huishoudgeld etc. Ik weet dat banken hier niet om staan te springen maar weet iemand een bank waar ze niet zo moeilijk doen?

Ik ben bij de rabo geweest maar die piekert er niet over die keken me echt weg.verder hebben wij in het dorp een abn amro een fortiskantoor en de ing bank ik weet alleen niet welke het beste is en of het mogelijk is.

michael1976
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 mei 2005 19:23

Re: rekening openen

Ongelezen bericht door michael1976 »

Fortis bank kan je wel vergeten. Ik werk zelf bij de cvb bij ons kan het wel en bij de abn amro ook. je betaald dan wel kosten van 3 euro per kwartaal. De postbank is ook een optie. Als je geen salaris rekening opent maar een basisgirorekening dan betaal je 20 euro intreekosten bij de postbank kijk ook maar op hun website.

Gast

Re: rekening openen

Ongelezen bericht door Gast »

www.argenta.nl

Alleen via Internet te beheren.

Maar wel: gratis betaalrekening, spaarrekening met 3,3% rente, gratis pinpas met chipper, indien gewenst zelfs voor meerdere rekeninghouders, en ook nog 0,5% rente op je betaalrekening.

Gast

Re: rekening openen

Ongelezen bericht door Gast »

de rabobank heeft hiervoor een basisrekening. eenmalige kosten voor deze rekening zijn tevens EUR20.00 Let er wel op de verschillende rabobanken een ander beleid kunnen hebben met het aanbieden van een dergelijke rekening dit verschilt per cooperatie. Daarnaast kun je nog een betaalpakket afsluiten EUR 2.95 per kwartaal en een totaalpakket voor EUR 6,10 per kwartaal

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: rekening openen

Ongelezen bericht door NAK »

De Centrale Volksbank maakt daar geen probleem van.
Als er in de buurt geen CVB is kun je mogelijk naar een SNS bank gaan.
Deze twee banken horen namelijk bij elkaar.

succes

postbank
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2005 18:10

Re: rekening openen

Ongelezen bericht door postbank »

hallo raad iedereen af om bij de postbank een rekening te openen wij zitten nu la drie weken te wachte tot onze rekening geactieveert word terwijl ons geld er al wel opstaat maar ze willen geen geld uit betalen nu moeten wij weer een contract op sturen voor de drede keer al

simmetje
Berichten: 70
Lid geworden op: 18 jun 2005 21:27

Re: rekening openen

Ongelezen bericht door simmetje »

over het algemeen doet een bank er niet moeilijk over als je de hoofdrekening waar je salaris op binnenkomt daar ook maar onder brengt.

Is natuurlijk in de basis ook wel logisch. Een extra rekening waar verder weinig mee gedaan wordt kost een bank geld. Als je je normale rekening er onder brengt hoort dat bij de service die je mag verwachten.

Doe je dat niet, dan is het niet zo verwonderlijk dat men niet alleen de vuile was van de concureentie wil buitenhangen.

Gesloten