LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rente verhoging lenen.nl

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
lampekap

rente verhoging lenen.nl

Ongelezen bericht door lampekap »

dit jaar is de rente bij lenen.nl verhoogt van 5,8 naar 6,1 procent op zich valt het per maand wel mee,maar als ze dit elk jaar gaan doen word je rente nooit lager.ik heb contact met lenen.nl gehad en die zeggen dat ze de rente moeten verhogen van de europese bank.
Het erge is nog dat ze nog steeds adverteren met 5,7 procent rente,
dus daar heb ik het ook over gehad, krijg ik te horen dat die reklame niet klopt.ja zal best 1 maand de verkeerde reklame.
Ze naaien je gewoon, eerst lokken ze je en dan gooien ze doodleuk de rente omhoog.

Dilbert29

Re: rente verhoging lenen.nl

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ja en wat is daar op tegen dan? In elke reclame staat aangegeven dat het lage percentage slechts de eerste paar maanden of het eerste jaar of zo geld, daarna betaal je de gangbare tarieven en die kunnen vele procenten hoger zijn.

Dat krijg je er van als je in zee gaat met allerlei louche leenbedrijfjes in plaats van gewoon niet te lenen of als het echt niet anders kan naar de bank te gaan zoals het hoort.

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Tja, bij je eigen bank betaal je meteen al 7,8%, en dat blijft zo het tweede jaar. Wat schiet je daarmee op dan? Dan toch liever 5,7% en daarna 6,1%.

mgerben

Ongelezen bericht door mgerben »

Ze naaien je gewoon, eerst lokken ze je en dan gooien ze doodleuk de rente omhoog.
Ja, dat weet je toch vantevoren?

Je weet toch dat als een gewone lening 9% kost, je geen lening voor 5% kunt verwachten?
Als je dat dan in de krant ziet moet je gewoon even kijken waar de overduidelijke valkuilen zitten.

Je dacht toch niet echt dat je alle kredietverstrekkers te slim af was?

scully1

Ongelezen bericht door scully1 »

Alleen nieuwe klanten krijgen "nieuwe"rente's aangeboden, daarna kom je in de prolongatie rente's terecht en die zijn bij de DSB altijd hoger. Zelfs als de rente overal zakt verhogen hun de rente's doodleuk. De ECB volgen is dus gewoon gelul van ze. Vooral bij 2e hypotheken hebben ze er een handje van om de rente's behoorlijk te verhogen.

lampekap

Ongelezen bericht door lampekap »

die 0,3 procent vind ik niet zo boeiend maar als ze dat blijven doen.ze hebben me ook een wooncomfort verzekering aangesmeerd daar krijg ik als het goed is 33,3 procent van terug.ik heb een huurhuis en dat maakt volgens hun niet uit.alleen die mijn belasting invult weet niet of dat zo is.wie weet hier meer van.

Jan1

Ongelezen bericht door Jan1 »

Vraag en antwoord op de site van een handelsbank.

Mijn krediet is niet bestemd voor de eigen woning. Is deze rente aftrekbaar?

Nee, de rente voor dit krediet speelt is niet aftrekbaar. Wel telt het saldo (de schuld) mee voor de bepaling van het vermogen dat u op het begin en het eind van het jaar

Gesloten