LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rentepuntenwinkel van ING levert niet wat je besteld

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Kneh49
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2010 21:57

Rentepuntenwinkel van ING levert niet wat je besteld

Ongelezen bericht door Kneh49 »

Ik heb op 6 september een McAfee Internet Security 2010 online besteld bij de rentepuntenwinkel van de ING.

Ik heb volgens de aanwijzingen de software gedownload en geïnstalleerd en nu blijkt dat dit geen McAfee Internet Security 2010 is maar de oude versie van 2009.

Ik had de 2010 versie op mijn computer staan, zodoende kwam ik hierachter.
Ik zit nu met het probleem dat bijvoorbeeld Outlook foutmeldingen geeft omdat die invoegtoepassingen van 2010 gebruikt.
Ook is deze oude software 8x langzamer dan de nieuwe. (Informatie website McAfee)

Ik heb hierover diverse keren contact gehad met de ING N.V. klantenservice.
Ik heb hun laten weten dat ik McAfee Internet Security 2010, afgebeeld op hun website Zie hier heb besteld en dat ik geen genoegen neem met McAfee Internet Security 2009.

Zij zeggen dat deze oude software vanzelf geüpdate wordt naar de nieuwe. Ze zeggen hierbij wel; “Helaas kunnen wij u geen indicatie geven wanneer deze update zal plaats vinden”

Mag dit zomaar? Niet leveren wat je besteld hebt en wat kan ik nog meer doen?

Henk.

fredstrosradar
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 dec 2006 19:56

Re: Rentepuntenwinkel van ING levert niet wat je besteld

Ongelezen bericht door fredstrosradar »

Lijkt me dat je gelijk hebt.
Blijkbaar werkt het update-mechanisme niet.
En ING kan je niet voorzien van de benodigde instructies, en verwijst weer vrolijk naar een ander.

Als je er werk van wilt maken: dien een klacht in bij de directie.
ING
Antwoordnummer 2
6800 PB Arnhem

Daar nemen ze je klacht meestal wel serieus; dit in tegenstelling tot de scholieren die bij het callcentre de telefoon opnemen.

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: Rentepuntenwinkel van ING levert niet wat je besteld

Ongelezen bericht door Sjors_B »

De link geeft nu status uitverkocht :mrgreen: hm zitten ze aan de download limiet bij ING.

Verder te idioot voor woorden dat ING in september 2010 nog een 2009 durft te leveren. Versie 2011 komt binnenkort al uit.

Kneh49
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2010 21:57

Re: Rentepuntenwinkel van ING levert niet wat je besteld

Ongelezen bericht door Kneh49 »

McAfee heeft me laten weten dat het met ING rentepuntenwinkel de afspraak heeft om McAfee Internet Security 2009 te leveren. Zie onder citaat uit hun mail.

ING rentepuntenwinkel adverteert dus bewust met McAfee Internet Security 2010 en levert McAfee Internet Security 2009.

Nu, een maand verder, heb ik nog steeds geen update naar versie 2010.

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de McAfee Ondersteuning.
U heeft Mcafee via een partner van ons, ING, gekocht , daarom krijgt u de oude interface bij de installatie. Bij de partnerversies wordt de nieuwe interface 2010 later geleverd. U zult de nieuwe versie 2010 met een van de volgende updates automatische geïnstalleerd, maar ik kan u geen termijn zeggen, wanneer dat zal gebeuren.
Met vriendelijke groet,
Support & Service Representative
McAfee Consumer Products
McAfee, Inc.

MAXIEM

Re: Rentepuntenwinkel van ING levert niet wat je besteld

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Kneh49

ING ten voeten uit. Overjarig fruit verkopen en dan ook nog rentepunten laten inleveren. Maar goed, ING is een bank en geen winkelier. Hoewel?????????????

Maxiem. 8)

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: Rentepuntenwinkel van ING levert niet wat je besteld

Ongelezen bericht door troubleshooter »

@MAXIEM, overjarig fruit? Hoe ziet dat er uit? :-)

Kneh49
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2010 21:57

Re: Rentepuntenwinkel van ING levert niet wat je besteld

Ongelezen bericht door Kneh49 »

fredstrosradar schreef: Als je er werk van wilt maken: dien een klacht in bij de directie.
ING
Antwoordnummer 2
6800 PB Arnhem

Daar nemen ze je klacht meestal wel serieus; dit in tegenstelling tot de scholieren die bij het callcentre de telefoon opnemen.
Klacht ingediend bij ING omdat, na bijna 2 maanden, er nog geen oplossing is via Klantenservice rentepunten winkel.

Henk.

willywalter
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:07

Re: Rentepuntenwinkel van ING levert niet wat je besteld

Ongelezen bericht door willywalter »

L.S.,

Heb enkele jaren geleden via de Postbank/ING-shop een computer gekocht. Leek me een vertrouwd adres.

Na 13 maanden crashte de compu. Na allerlei zeer ingewikkelde en zeer langdurige communicatie, - waarbij ik ook uitgebreide informatie gaf over wat er met de computer mis was gegaan inclusief software-foutmeldingen e.d., - kreeg ik via de leverancier het aanbod om de computer te laten repareren voor ruim 400 euro. Terwijl de computer slechts 600 euro gekost had!

Uiteindelijk heb ik in mijn kennissenkring iemand gevonden, die veel verstand van computers had en de computer in minder dan een uurtje tijd weer aan de praat kreeg!

Ik heb toen ook een klacht ingediend in Arnhem, volgens mij hetzelfde adres als het door kneh49 genoemde. Nooit iets via die weg gehoord. Daarna kreeg ik een adres in Amsterdam, wat ook weinig of niets opleverde. Uiteindelijk heb ik via bemiddeling van een ING-integriteistsfunctionaris een ekskuus-brief van een ING-directeur gekregen.

Volgens mij gebeurde dit laatste alleen omdat ik over deze kwestie een langdurig verslag op dit forum heb bijgehouden.

Ik denk dat de ING zich toch beter zou kunnen concentreren op het echte bankieren. Winkelen is heel iets anders dan bankieren. Liever goede rente betalen, dan strooien met fop-cadaeutjes.
Zonder de shop wordt de internet-site van ING meteen ook een stuk veiliger!

Vriendelijke Groet WillyWalter

Kneh49
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2010 21:57

Re: Rentepuntenwinkel van ING levert niet wat je besteld

Ongelezen bericht door Kneh49 »

Kneh49 schreef:Klacht ingediend bij ING omdat, na bijna 2 maanden, er nog geen oplossing is via Klantenservice rentepunten winkel.
Even een update.

We zijn nu een maand verder na mijn schriftelijke klacht bij de directie van ING.

Tot op heden (29-11-2010) nog geen antwoord ontvangen op mijn brief.

Henk.

Gesloten