LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] s.n.s bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
nemad

s.n.s bank

Ongelezen bericht door nemad »

Wij zijn over gegaan van intermediair van drunen loon op zand cnv bank
naar Regio bank S.N.S. Deze intermediair heeft de samenwerking met de snsbank opgezegd.Dus wij hadden geen sns bank meer in het dorp.
wij werden over genomen door jos v/d Mierden internediair sns bank te waalwijk bij van drunen kreeg ik elke bijschrijving per mnd een afschrift maar nu is de laatste geweest op 18/9/2007 ik heb al tweekeer een mail gestuurd om een afschrift maar ik weet eindelijk niet op welke rekeningen mijn geld staat ik zal nog even afwachten anders en andere bank

wwre

Re: s.n.s bank

Ongelezen bericht door wwre »

SNS Bank heeft ergens in die periode ook de verzending van afschriften voor de reguliere priverekeningen waaraan een toegangscontract voor internet bankieren gekoppeld is gestaakt, waarschijnlijk uit kostenoverwegingen. Echter kunt u telefonisch wel weer de afschrift aanvragen en deze kosteloos maandelijks ontvangen.

http://www.snsbank.nl/index.asp?NavigationID=3662
maar ik weet eindelijk niet op welke rekeningen mijn geld staat
Ik raad je aan dergelijke gegevens nauwkeuriger te administrateren.

Kayleigh

Ongelezen bericht door Kayleigh »

Hou dit in de gaten want heb je geen afschriften en laat je het erbij zitten dan kun je in de problemen komen. Bij de SNS bank online kun je de afschriften maar tot een jaar terug zien, daarna iets opvragen kost je geloof ik zo'n 15 euro per 5 minuten werk dat ze eraan hebben ofzo, staat in hun voorwaarden.

wwre

Ongelezen bericht door wwre »

40 euro per uur, maar alleen bij afschriften ouder dan 7(!) jaar.

Voor afschriften tussen de 1 en 7 jaar is het iets van 2-3 euro per afschrift.

Kayleigh

Ongelezen bericht door Kayleigh »

Net even nagekeken en ze lijken het aangepast te hebben, eerst rekenden ze in tijdsblokken maar nu is het dus:

"Voor kopie afschriften van tussen de 1 en 7 jaar oud brengen wij: € 5 per afschriftnummer in rekening".

Dure hobby voor een snelle uitdraai.
Laatst gewijzigd door Kayleigh op 08 dec 2007 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten