LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Saldo DSB Bank en roodstand rente na 11 okt???

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
bobvanederveen

Saldo DSB Bank en roodstand rente na 11 okt???

Ongelezen bericht door bobvanederveen »

Omdat ik niet kan inloggen weet ik niet wat het saldo is van mijn betaalrekening> Wel ongeveer maar niet exact. Uiteraard haal ik er morgen en overmorgen nog €250 per dag af maar hoe zit het dan als ik rood sta?
Rente krijg je tot moment dat DNB het overneem. Dat weet ik nog van IceSave...
Als ik nu roodsta....rekent DNB dan rente? :|

Noble

Re: Saldo DSB Bank en roodstand rente na 11 okt???

Ongelezen bericht door Noble »

goede vraag, zou ik niet weten...
als de DSB met een diepe schuld blijft zitten is er minder voor de "gedupeerden"
maar denk niet dat je met die roodstand wegkomt... want dan heb je het mis.

bobvanederveen

Dus ik krijg geen rente vanaf 11 oktober, toch jammer als je er veel hebt staan. MAAR roodstand zou wel door DNB geind worden?

Weer goed voor een rechtszaak lijkt me. Dat kan dus niet, wettelijk gezien. Dan moet je twee kanten op rekenen.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Omdat ik niet kan inloggen weet ik niet wat het saldo is van mijn betaalrekening> Wel ongeveer maar niet exact. Uiteraard haal ik er morgen en overmorgen nog €250 per dag af maar hoe zit het dan als ik rood sta?

Als je geen krediet op je rekening hebt kon je voorheen ook niet meer opnemen dan je saldo,dat is nu ook het geval.Dus geen saldo ook geen 250 euro.Als je een krediet hebt tot je krediet limiet dan houd het op.

gr Henk

bobvanederveen

Mooi, dan kan ik gewoon proberen nog 500 op te nemen. Ik dacht dat je via een betaalautomaat van een andere bank wel roodstand kon krijgen.

Zij gaven automatisch een dure roodstand/kredietmogelijkheid. Wilde ik niet heb dat aangegeven hopelijk is daar gehoor aan gegeven.
................da's altijd maar weer afwachten :roll:

ach het gaat maar over een paar tientjes uiteindelijk maar ja als je daar 18 % over moet betalen aan kredietrente....en het duurt 3 maanden, toch zonde dan.

Gesloten