Hallo allemaal,
Mijn naam is Adrie Spring en ik dacht altijd wel te weten welke banken een betrouwbaar beeld gaven van lenen. Met de crisis weet ik het zo net nog niet helaas. Bewust en veilig lenen komt sterk naar voren bij http://www.santander.nl/
Maar is dit nou wel zo?
Persoonlijk vind ik dat je moet sparen voor iets en niet zomaar moet lenen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Santander lenen
Re: Santander lenen
Beste Adri,
Ik had dezelfde vraag als jou twee weken geleden. Uiteindelijk heb ik wel voor Santander gekozen. Als je even gaat zoeken op het web zie je dat dit een van de grootste banken is van de wereld, wat mij wel vertrouwen gaf (zeker in deze tijd). Ik vind voornamelijk positieve reacties en ervaringen. Ik ben er ook verder heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.
Als ik ze vergelijk zijn ze ook nog eens erg aantrekkelijk qua rente en maandlast. Dus dit gaf uiteindelijk voor mij de doorslag. Alles is prima en vlot afgewikkeld.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Vr.gr.
M. Rutten
Ik had dezelfde vraag als jou twee weken geleden. Uiteindelijk heb ik wel voor Santander gekozen. Als je even gaat zoeken op het web zie je dat dit een van de grootste banken is van de wereld, wat mij wel vertrouwen gaf (zeker in deze tijd). Ik vind voornamelijk positieve reacties en ervaringen. Ik ben er ook verder heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.
Als ik ze vergelijk zijn ze ook nog eens erg aantrekkelijk qua rente en maandlast. Dus dit gaf uiteindelijk voor mij de doorslag. Alles is prima en vlot afgewikkeld.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Vr.gr.
M. Rutten