Hallo,
Als een schildersbedrijf door de woningbouwvereniging opgeroepen wordt om de huizen te schilderen in onze wijk, GA JE GANG.
MAAR DAT ZE OM 8UUR S'OCHTENS MET HERRIE MAKEN VINDT IK TE VER GAAN!!!!
Ik heb tegen hun gezegd dat ze maar ergens anders maar gaan schilderen, want ik heb toch ook recht op nachtrust, vooral omdat ik net uit het ziekenhuis ben ontslagen komt dit extra hard aan.
Voorbeeld: Om 8:30uur hoor ik de deurbel gaan en even later GEBONK MET DE SCHRAPER op de voordeur, of ik even de balkondeur open wil maken zodat ze kunnen schilderen. KIJK OP ZO'N MANIER GA JE NIET MET BEWONERS OM!!! Vandaar dat ik dit weigerde en de deur dicht deed.
De schilder dreigde met woorden dat ze de woningbouwvereniging gaan waarschuwen dat ik niet meewerk. NIET MEEWERK?? Moeten ze maar geen herrie maken s' ochtends.
Vraag: Sta ik in me recht als ik eis om ze op een later tijdstip te schilderen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schildersbedrijf in dienst van de woningbouwvereniging
Re: schildersbedrijf in dienst van de woningbouwvereniging
nee dat doe je niet,wat wil je dat ze om 20.00 uur komen ,08.30 uur is een heel normale tijd voor een schilder ,net als 07.30uur, dus doe niet zo raar je ontslag heeft hier niets mee te maken! en nachtrust in een ziekenhuis word je tussen 06.00 en 06.30 uur wakker gemaakt dus houw op zeg.Toos