Op een brief van Postbank Leeuwarden zag ik naast een postbusnummer ook een email adres staan. Dus in deze moderne tijd gemakkelijk en goedkoper dan een postzegel.
Nu blijkt dat het niet verstandig is naar dit email adres te reageren want het is het duurt langer en ik weet nog steeds niet of de reactie in Leeuwarden is aangekomen. De email wordt ontvangen door een `manager` die aangeeft slechts een doorgeefluik te zijn. Deze handeling kan dus ook door een interieurverzorgster gedaan worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] service Postbank
Re: service Postbank
Inderdaad, Daan, de Postbank heeft de heer A.L. Westerhoff aangewezen als bedrijfs-Kop van Jut. Hij ondertekent alle reacties naar de klanten, die de Postbank via e-mail een vraag stellen. Omdat hij in werkelijkheid niet zelf de vraag afhandelt, krijg je bij de Postbank dus nooit te maken met een mens.
Vaak moet de afdeling de vraag doorspelen naar een andere afdeling. In dat geval hoor je meestal niets meer. Toch heb ik het ook meegemaakt dat ik wel een adequaat antwoord kreeg op mijn vraag. Ik heb de indruk dat je geluk moet hebben.
Groeten,
e-chec
Vaak moet de afdeling de vraag doorspelen naar een andere afdeling. In dat geval hoor je meestal niets meer. Toch heb ik het ook meegemaakt dat ik wel een adequaat antwoord kreeg op mijn vraag. Ik heb de indruk dat je geluk moet hebben.
Groeten,
e-chec