LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sjoemelarij,handjeklap door RABOBANK
-
Sjoemelarij,handjeklap door RABOBANK
Iemand plaatste op een forum eens de opmerking: DE WAARHEID WORD ONGETWIJFELD WËL VERTELDll .
Een grote persoonlijkheid in onze samenleving besliste als lid van de hoge raad dat bij een RABO Sprundel zorg/marginplicht verzaking de bank de benadeelde volledig schadeloos moest stellen Jurisprudentie hoge raad 1998 no. 660) Dezelfde persoon gaf als lid van de klachten commissie optiebeurs zijn goedkeuring bij een aanzienlijk grotere verzaking van de zorg/marginplicht door RABO Venray en SCHRETLEN : 70% ( F. 1.000.000-) schuld voor de belegger, (die deskundigheid inhuurde)
en 30% (F. 400.000-) voor de "deskundigen"( die beurs en bank plichten negeerden) Dat RABOBANK/SCHRETLEN (die geen aandacht aan de zorgplicht besteden, en binnen 4 maanden een belegger voor F.1.400.000-tilden) advocaten,.stichtingen, journalisten en instanties tot op heden wisten te bewegen, hulp pogingen te staken en verder over deze zaak te zwijgen is ook de volledige waarheid. Over omkoping , handjeklap, en machtsmisbruik gesproken. Wie kan en wil deze beerput openen?
Een grote persoonlijkheid in onze samenleving besliste als lid van de hoge raad dat bij een RABO Sprundel zorg/marginplicht verzaking de bank de benadeelde volledig schadeloos moest stellen Jurisprudentie hoge raad 1998 no. 660) Dezelfde persoon gaf als lid van de klachten commissie optiebeurs zijn goedkeuring bij een aanzienlijk grotere verzaking van de zorg/marginplicht door RABO Venray en SCHRETLEN : 70% ( F. 1.000.000-) schuld voor de belegger, (die deskundigheid inhuurde)
en 30% (F. 400.000-) voor de "deskundigen"( die beurs en bank plichten negeerden) Dat RABOBANK/SCHRETLEN (die geen aandacht aan de zorgplicht besteden, en binnen 4 maanden een belegger voor F.1.400.000-tilden) advocaten,.stichtingen, journalisten en instanties tot op heden wisten te bewegen, hulp pogingen te staken en verder over deze zaak te zwijgen is ook de volledige waarheid. Over omkoping , handjeklap, en machtsmisbruik gesproken. Wie kan en wil deze beerput openen?
Re: Sjoemelarij,handjeklap door RABOBANK
Wie kan en wil deze beerput openen?
Niemand, dit is verjaard, je bent te laat, laat het rusten, leef je eigen leven, plaag jezelf en een ander niet hiermee. Bovendien is dit niet het medium , ga eventueel naar de rechter en anders niet zeuren.
Geef het maar op Jaensj, Toon is niet meer te helpen. Hij is reddeloos verloren in zijn eigen wereld van waandenkbeelden en complottheorieen.
De rabobank is bekroond met de gouden ster, vanwege de buitengewone serviceverlening en compassie met van Stippent.
Misschien dat het Tros Forum die stiphout in de ban kan doen zodat hij hier niet meer terecht kan? Hij loopt hier om de paar maand zijn onzin verhaal weer op te rakelen.
Stiphout als je gokt kun je veel winnen, maar ook veel verliezen. Als die op geld beluste Stiphouten winnen dan hoor je ze niet, maar als ze verliezen dan zeuren ze wel 20 jaar!!!
Siphout; gewoon OP-STIPHOUTEN nu graag!!
Stiphout als je gokt kun je veel winnen, maar ook veel verliezen. Als die op geld beluste Stiphouten winnen dan hoor je ze niet, maar als ze verliezen dan zeuren ze wel 20 jaar!!!
Siphout; gewoon OP-STIPHOUTEN nu graag!!
Die belachlijke spotjes van de rabobank en postbank en amn amro en fortis etc zullen toch echt wel meer geld in het laadje brengen dan ze kosten. Dus zeggen spotjes opheffen zou misschien wel betekenen nog lagere rentes.
En ik weet ook niet of de overheid gediend is dat spaargeld in Nederland blijft. Geld wel natuurlijk. Maar spaargeld is spaargeld en daar schiet de economie weinig mee op. Sterker nog ik denk dat de overheid juist blij is met lagere rente. De stimulans tot geld wegzetten is kleiner en dus de kans groter dat er geconsumeerd word.
Verder mag Toon van mij door blijven klagen tot de laatste dag.
En ik weet ook niet of de overheid gediend is dat spaargeld in Nederland blijft. Geld wel natuurlijk. Maar spaargeld is spaargeld en daar schiet de economie weinig mee op. Sterker nog ik denk dat de overheid juist blij is met lagere rente. De stimulans tot geld wegzetten is kleiner en dus de kans groter dat er geconsumeerd word.
Verder mag Toon van mij door blijven klagen tot de laatste dag.
Ja, nou en, dat mag jij wel vinden, maar de gedragsregels van dit forum zeggen toch duidelijk: "Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers "ik vind, dat het al op voorhand geen kwaad kan, desnoods bij herhaling!, te worden gewaarschuwd voor de gedragingen van een bank.
(in dit geval dus, naar het oordeel van een voormalige RABO-klant.)
Jij bent een beetje in de jaren zeventig blijven hangen: alles mag, vooral geen regels, en als ze er toch zijn hoef je je er niet aan te houden.
Nou, die mentaliteit is gelukkig wat op z'n retour. Die Toon is gewoon iemand die zich niet aan de hier geldende regels wenst te houden. Integreren, aanpassen, en niet alleen maar doen waar je zin in hebt wordt meer op prijs gesteld.
Oh, wat moet de overheid er aan doen? Je in de cel gooien als je je geld bij Argenta wegzet? Je arresteren als je een rekening opent bij de AT Bank? Nou, dan ben ik de eerste die gepakt mag worden, ik heb bij beide banken een rekening.Ik vind het al treurig genoeg, dat je als Nederlander, al naar de Belgische Argenta (3,15 spaarrente plus gratis! service/betaalrekening) of naar de 'Russische' AT-bank (3,75 % spaarrente) moet 'uitwijken' , omdat gierigaards als RABO de klienten afschepen met hooguit zo'n 2%
Ik snap niet dat de overheid daar niks aan doet, want als het spaargeld in nederland blijft, is dat ook beter voor de economie van nederland.
1. Moet Trosradar dat zelf uitmaken? Wat bedoel, je mag de regels overtreden tenzij de toezichthouder ingrijpt? Zoiets als: je mag jatten tenzij de politie ingrijpt? Mensen kunnen zich ook uit zichzelf aan de regels houden hoor!
2. Ja, en wat wil je daarmee zeggen
P.s. Helaas zag ik mijn posting niet als onvriendelijk. Als je mensen oproept om zich niet aan de gedragsregels te houden vind ik dat trouwens ook zeer onfatsoenlijk en dus niet vriendelijk.
2. Ja, en wat wil je daarmee zeggen
P.s. Helaas zag ik mijn posting niet als onvriendelijk. Als je mensen oproept om zich niet aan de gedragsregels te houden vind ik dat trouwens ook zeer onfatsoenlijk en dus niet vriendelijk.
Kun je het dan ook zo zeggen:
De wetgever heeft de maximumsnelheid op snelwegen vastgesteld. De wetgever bepaalt dus ook hoever ik daarin mag gaan? Ik reed vroeger vaak 150, en kreeg daarvoor nooit een bekeuring, dus ik was niet in overtreding?
De wetgever heeft de maximumsnelheid op snelwegen vastgesteld. De wetgever bepaalt dus ook hoever ik daarin mag gaan? Ik reed vroeger vaak 150, en kreeg daarvoor nooit een bekeuring, dus ik was niet in overtreding?
Mijn vraag was of ik in overtreding ben als ik 150 rijd en niet gepakt wordt. Kun je daar geen antwoord op geven?
Ik vraag geen waardeoordeel. Daar komen we toch niet uit.
Ik vraag geen waardeoordeel. Daar komen we toch niet uit.
..venantius heeft gewonnen