| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Skimmen
Skimmen
Aangezien bij ING ze wel heeeeeeeel makkelijk op opgelost drukken bij klacht.nl hoop ik dat er hiervandaan meer mee gedaan wordt. (ING vindt: "er wordt telefonisch contact met u opgenomen" kennelijk een oplossing, MAAR IK NIET)
ING is hoe dan ook een klant kwijt, maar ik wil mijn geld terug!
wat is er nou gebeurd?
Afgelopen januari ben ik, net nadat mijn studiefinanciering is gestort, geskimmed in leeuwarden. Gelijk de ochtend erna gebeld om er melding van te maken. Aangifte hoefde ik niet te doen, maar er zou een schadeformulier naar mij opgestuurd worden. Toen ik deze 3 weken later nog niet had, nog maar eens gebeld, ik had het formulier allang moeten hebben, maar ik kon het ook downloaden (had dat dan de eerste keer gezegd!!!)
Ik dat formulier dus downloaden en weer opsturen, na een week nog steeds niets van ze gehoord, dus ik maar weer bellen. Het was binnen gekomen en het kon nog tot 6 weken duren voordat ik de schadevergoeding dan uitgekeerd kreeg.
Dit zou dus betekenen dat ik van eind januari tot eind maart, 500 euro zou missen!
Nu ben ik in januari afgeschaald van mijn werk, dus inkomen had ik ook niet, en had gelukkig nog wel wat spaargeld, maar dat is nu op omdat de belastingdienst en ziektekostenverzekering ook wel graag geld van me wilden zien. Daardoor moet ik nu tot mijn volgende studiefinanciering nog met 15 euro doen.
Vandaag maar weer naar de ING geweest, hopend dat er op het kantoor meer voor me gedaan kan worden dan de telefonistes op het callcenter kunnen, maar daar bellen ze dus ook gewoon naar het callcenter toe.
Ik vind het heel vreemd dat het bij andere banken het geval kan zijn dat mensen na 3 weken hun geld al terug hebben, terwijl het bij mij meer dan 2 maanden moet duren!
Gewenste oplossing
Zo spoedig mogelijk het geld wat ik mis terug zien op mijn rekening zodat ik niet van 2 euro per dag hoef te leven!
ING is hoe dan ook een klant kwijt, maar ik wil mijn geld terug!
wat is er nou gebeurd?
Afgelopen januari ben ik, net nadat mijn studiefinanciering is gestort, geskimmed in leeuwarden. Gelijk de ochtend erna gebeld om er melding van te maken. Aangifte hoefde ik niet te doen, maar er zou een schadeformulier naar mij opgestuurd worden. Toen ik deze 3 weken later nog niet had, nog maar eens gebeld, ik had het formulier allang moeten hebben, maar ik kon het ook downloaden (had dat dan de eerste keer gezegd!!!)
Ik dat formulier dus downloaden en weer opsturen, na een week nog steeds niets van ze gehoord, dus ik maar weer bellen. Het was binnen gekomen en het kon nog tot 6 weken duren voordat ik de schadevergoeding dan uitgekeerd kreeg.
Dit zou dus betekenen dat ik van eind januari tot eind maart, 500 euro zou missen!
Nu ben ik in januari afgeschaald van mijn werk, dus inkomen had ik ook niet, en had gelukkig nog wel wat spaargeld, maar dat is nu op omdat de belastingdienst en ziektekostenverzekering ook wel graag geld van me wilden zien. Daardoor moet ik nu tot mijn volgende studiefinanciering nog met 15 euro doen.
Vandaag maar weer naar de ING geweest, hopend dat er op het kantoor meer voor me gedaan kan worden dan de telefonistes op het callcenter kunnen, maar daar bellen ze dus ook gewoon naar het callcenter toe.
Ik vind het heel vreemd dat het bij andere banken het geval kan zijn dat mensen na 3 weken hun geld al terug hebben, terwijl het bij mij meer dan 2 maanden moet duren!
Gewenste oplossing
Zo spoedig mogelijk het geld wat ik mis terug zien op mijn rekening zodat ik niet van 2 euro per dag hoef te leven!
Re: Skimmen
Jammer dat de hulpvaardigheid bij de ING steeds minder wordt.
Mijn pas is een jaar of 4 geleden ook eens geskimd. Super opgelost toen bij ING. Mijn pas was al geblokkeerd voordat ze ook maar 1 cent er vanaf hebben kunnen halen. Helaas was ik net op vakantie in Zandvoort toen mijn pas werd geblokkeerd. Ik belde naar ING en er werd zelfs gelijk aangeboden dat er per koerier geld naar mijn vakantie adres zou worden gebracht!! Aangezien ik altijd 2 bankrekeningen heb was dit niet nodig, maar toch.
Dit soort verhalen en ervaringen bij mijzelf heeft me helaas wel doen besluiten over te stappen naar de Rabobank.
Sterkte!! Als je echt in de problemen komt, neem dan eens contact op met je gemeente. Misschien kunnen hun je helpen met een voorschot of zo.
Kan je in ieder geval meer eten dan een boterham met knakworstjes op een dag.
Dit soort verhalen en ervaringen bij mijzelf heeft me helaas wel doen besluiten over te stappen naar de Rabobank.
knakworstjes? veelste duur
brood met de goedkoopste chocopasta en water, meer kan ik op dit moment niet betalen >.<
mijn pas werd helaas niet op tijd geblokkeerd helaas...
maar mooi dat ze het bij jou wel konden brengen naar je vakantie adres, maar hoe ze op dit moment gaan raken ze veel klanten kwijt
brood met de goedkoopste chocopasta en water, meer kan ik op dit moment niet betalen >.<
mijn pas werd helaas niet op tijd geblokkeerd helaas...
maar mooi dat ze het bij jou wel konden brengen naar je vakantie adres, maar hoe ze op dit moment gaan raken ze veel klanten kwijt
Mijn zus is een jaar of 2 geleden ook geskimd en had na 5 dagen haar geld, 800 euro weer terug van de ING. Het kan dus wel.
een hoop veranderd in het beleid in 2 jaar kennelijk... heeft je zus mazzel gehad ermee!
McChickie, bel ze anders helemaal gek. 2 of 3 keer per dag waar je geld blijft. Dan kunnen bedrijven vaak ook een stuk hulpvaardiger zijn. En nogmaals, anders langs bij je gemeente. Ze kunnen je vast wel helpen. 
ik heb ze gek gebeld, ik heb die mensen op het kantoor hier in leeuwarden gek gemaakt
zat er nog over te twijfelen of ik daar in huilen uit zou barsten, misschien dat dat helpt, maar vond dat iets te dramatisch
gemeente ben ik ook geweest, die zeggen: moet je maar minder stappen
iemand die mij kent weet dat de laatste keer dat ik uit geweest ben 1.5 jaar geleden is, vind er geen bal aan om uit te gaan, maar daar wilden ze niet naar luisteren
jammer eigenlijk hoe bedrijven en instanties denken dat ze met mensen om kunnen gaan
zat er nog over te twijfelen of ik daar in huilen uit zou barsten, misschien dat dat helpt, maar vond dat iets te dramatisch
gemeente ben ik ook geweest, die zeggen: moet je maar minder stappen
iemand die mij kent weet dat de laatste keer dat ik uit geweest ben 1.5 jaar geleden is, vind er geen bal aan om uit te gaan, maar daar wilden ze niet naar luisteren
jammer eigenlijk hoe bedrijven en instanties denken dat ze met mensen om kunnen gaan
Ik vind het raar want over het algemeen heb je binnen een week je geld terug als je geskimd bent 
helaas, bij mij kan het nog tot eind maart/begin april duren voordat ik het terug krijg. Zolang kan ik niet wachten
Neem eens contact op met een juridisch loket of zo. Ik vind dit echt belachelijk!! Als je dichterbij had gewoond, was ik je een kliekje eten komen brengen. Sterkte!!
das een goeie! die had ik nog niet geprobeerd!
thanks!
thanks!
juridisch loket geeft aan dat ik het beste een klacht kan indien bij de klachtenservice van ing en als daar niets uitkomt naar de Kifid
ik heb ze een termijn van 2 werkdagen gegeven om te reageren, wacht al lang genoeg zou ik zeggen
ik heb ze een termijn van 2 werkdagen gegeven om te reageren, wacht al lang genoeg zou ik zeggen
Mooi zo.
Zet er vooral bij dat je contact hebt gehad met Juridisch Loket, willen ze nog wel eens net een stapje harder lopen.