Tijdens bestelling verscheen een foutmelding, gevolg: geldbedrag en rentepunten afgeschreven en niets geleverd
Op 19/07/2011 wilde ik ANWB bonnen kopen in de rentepuntenwinkel, maar er verscheen een foutmelding (stond op de website). Daarna probeerde ik diezelfde dag opnieuw te bestellen, en weer dezelfde mededeling. Ik heb geen e-mail bevestiging ontvangen, en heb de bestellingen ook niet thuis ontvangen. Wel werd er door ING de bestellingen in rekening gebracht, en werden er rentepunten afgeschreven.
Hieronder staat een overzicht van de communicatie. Ik heb contact gezocht per telefoon, per e-mail en ik heb ook het kantoor van ING in Utrecht bezocht. Er wordt steeds beloofd dat er contact wordt opgenomen, maar er gebeurt niets.
Ik denk dat ik meer geduld heb gehad dan de meeste mensen, maar nu is het genoeg geweest. Na meer dan 4 maanden het via de reguliere paden het te hebben geprobeerd, probeer ik het nu via de Tros Radar website. En daar zag ik dat ik niet de enige ben die problemen heeft met de Rentepuntenwinkel van ING.
19-07-2011 Bestellingen gedaan.
22-07-2011 Vraag aan ING Rentepunten via ING.nl. In eerste instantie standaard bericht terug (binnen 4 werkdagen reactie).
25-07-2011 Reactie van ING “Omdat er mogelijk een coulanceprocedure van start moet worden gebracht, adviseren wij u om contact op te nemen met onze Rentepuntenwinkel.”
Diezelfde week gebeld met ING. Er werd toen bevestigd dat het een technisch probleem was. Ik zou over de afhandeling worden teruggebeld of worden ge-e-maild. Dit gebeurde niet.
03-08-2011 Omdat er geen reactie kwam, nogmaals een e-mail gestuurd. Standaard bericht terug (binnen 4 werkdagen reactie).
08-08-2011 De beantwoording van uw e-mail is vertraagd. Onze excuses hiervoor. “Uiterlijk binnen 10 werkdagen ontvangt u een reactie van ons.”
19-08-2011 “Wij hebben uw vraag in behandeling. U krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.”
04-09-2011 Nog steeds NIETS ontvangen/gehoord van ING, en daarom weer een e-mail gestuurd aan de klantenservice van rentepunten.
14-09-2011 Reactie van ING “Wij zullen dit nagaan bij onze financiele afdeling. Zodra wij een terugkoppeling hebben gekregen van de betreffende afdeling en wij constateren dat er dubbel geld en punten zijn afgeschreven, zullen wij het geld en renteunten restitueren.”
28-09-2011 Opnieuw geen reactie. Daarom nog een e-mail gestuurd aan de klantenservice van rentepunten.
En dan blijft het stil…
28 of 29-10-2011 Naar het ING kantoor in Utrecht. Het verhaal uitgelegd aan een medewerker. Op dat moment lag het communicatie systeem eruit waardoor er niet gecommuniceerd kon worden met de betreffende afdeling. Medewerker verzocht ons een andere keer langs te komen. Na aandringen heeft de medewerker ING notitie gemaakt en beloofd dat hij er achteraangaan zou gaan.
Na 2,5 week nog niets gehoord..
14-11-2011 Opnieuw naar het ING kantoor in Utrecht gegaan en de medewerker heeft onze klachtenbrief is per post verzonden aan de Back-Office.
Na 2 weken nog niets gehoord. Nu is het genoeg. Dan zet ik het wel op internet, en ik hoop dat op deze manier het wel op een fatsoenlijke manier kan worden opgelost.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service ING rentepuntenwinkel
-
blijvenwachten
-
blijvenwachten
Re: Slechte service ING rentepuntenwinkel
Het is opgelost. Bedankt ING.