LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SNS bank houdt weer geld vast!

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
PJ 66

SNS bank houdt weer geld vast!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Het blijven boevenbendes. Ook de SNS houdt geld vast of traineren transacties. Het is TIJD dat de AFM of KiVid eens megaboetes oplegt aan die gasten. De afspraak was dat elke 21e van de maand bij mij een transactie plaatsvindt. Echter de SNS houdt bewust het geld vast. Daarmee zijn ze sowieso in overtreding. En het gaat notabenen om een binnenlandse transactie.

Ook met afsluiten van polissen verwijzen ze je doodleuk naar de AFM die op hun beurt van niks weten.

Eerlijke banken? Ik ken ze niet. Een pot nat. Zoals mr. Sprong gisteren al zei. Criminelen!

Tijd voor harde acties!!

williamz

Re: SNS bank houdt weer geld vast!

Ongelezen bericht door williamz »

ik heb SNS op 9 december 2013 schriftelijk opdracht (volgens het boekje) gegeven het saldo van een persoonlijke rekening per direct over te boeken naar mijn bedrijf. Ik heb het nog niet binnen (28 januari 2014). Het is bijna onmogelijk de verantwoordelijke personen te vinden, interne communicatie is slecht en gaat fout. Er is zelfs sprake van valse informatie. Een klacht indienen? Alleen ingewikkeld via internet: 3 weken wachten op antwoord. Een mail gericht aan de raad van bestuur wordt neergelegd bij de afdeling klachten (corporate governance?). Excuses voor het ongemak? Doei!

SNS Bank Webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door SNS Bank Webcare »

Beste PJ 66 en Williamz,

Hoe snel een bedrag bij een overboeking wordt bijgeschreven, hangt af van de bank van de ontvanger. Uitgebreide informatie over de verwerkingsduur van overboekingen vind je op: https://www.snsbank.nl/particulier/beta ... ingen.html

@Williamz, ik snap dat dit een erg lastige situatie is, vervelend om te lezen. Uit je bijdrage begrijp ik dat je inmiddels contact met ons hebt gehad. Als je het op prijs stelt, kun je ons je gegevens mailen via [email protected] o.v.v. Tros Radar. We bekijken dan graag of wij iets voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Nanda
SNS Bank Webcare

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

De SNS is wel heel vaak in opspraak nu. :(

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

En dan moet je nog maar hopem dat door de SEPA ellende het wel overgeschreven is en nara het juiste rekening nummer. Ga eens naar een SNS filiaal, weet niet of dat iets uit haalt.

Gesloten