LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SNS Budget Hypotheek

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Puntmuts

SNS Budget Hypotheek

Ongelezen bericht door Puntmuts »

Wij zijn al bijna een half jaar bezig om onze bugethypotheek rond te krijgen via de SNS.

Na een vertraging van 3 maanden is eindelijk de bankgarantie rond en nu hoor ik vanmiddag dat de papieren nog niet bij de notaris zijn en het passeren van de akte is vrijdag om 14:45!!!!!!!!!

Onze (niet SNSbank) adviseur doet geen zaken meer met de SNS omdat die een populaire hypotheek hebben maar niet de mankracht om alles fatsoenlijk en vooral op tijd te regelen.

Na de eerste keer offerte aanvragen duurde het 5 weken voordat we wat hoorden spul ingevuld en na nog eens 5 weken krijgen we te horen dat het de loonstrookjes te oud waren (duhuh na 10 weken......)
Vervolgens werden er nieuwe formulieren ingevoerd die we dan ook maar eens in moesten vullen duurde vervolgens weer 5 weken voordat we wat hoorden.
WE worden er gek :evil: van en nu helemaal met nog anderhalve dag en nog niets geregeld.

Van de notaris hebben we gehoord dat er meer zijn met een SNS hypotheek die de passerdatum niet haalden, dus mijn vraag is : Wie heeft ook vooral langdurig geouwehoer met de SNS Budgethypotheek of gehad????

Groetjes Puntmuts

particulier

Re: SNS Budget Hypotheek

Ongelezen bericht door particulier »

Slechte zaak. Bij het kopen van een huis heb je vaak een maand de tijd om je hypotheek rond te krijgen. Een offerte mag zeker niet meer dan 2 weken duren.

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Wij zijn al bijna een half jaar bezig om onze bugethypotheek rond te krijgen via de SNS.
Dan had je al 5 maand geleden naar een andere op zoek moeten gaan. Gauw alsnog doen.

Wankytan

Ongelezen bericht door Wankytan »

Ik heb net de reclame gezien van de Butget hypotheek. Kunnen ze beter niet doen als ze er niet genoeg mensen voor hebben die de boel in orde maken. Mijn zoon is ook bezig een huisje te kopen. In het koopcontract staat dat je er twee maanden de tijd voor hebt.

Geen goede reclame voor de SNS, dus SNS bank jouw slaan we over.

Succes er verder mee, ik hoop dat je er snel uitkomt?

Puntmuts

Ongelezen bericht door Puntmuts »

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :evil:

Helaas het is niet gelukt dus geen overdracht morgen.....

Ja als ik alles van te voren geweten had dan was ik op zoek gegaan naar wat anders majah (ben ondertussen een uurtje verder en iets rustiger......)

Morgen horen we meer, als het goed is, is de overdracht nu maandag.
Wel het een en ander af moeten bellen, gelukkig kunnen we de rekeningen bij onze tussenpersoon inleveren en die gaan de schade verhalen op de SNS.
Laten we het beste er maar van hopen........
Tot morgen!!!

Een teleurgestelde puntmuts :?

nieuwsgierigaagje

Ongelezen bericht door nieuwsgierigaagje »

Ik werk bij een tp voor hypotheken en we kregen vandaag van SNS een mailtje dat de budgethypotheek zo'n groot succes is en dat ze binnenkort weer groots zullen adverteren.
Zo'n groot succes is dit product bij ons helemaal niet, bijna niet gesloten het afgelopen half jaar.

Ik hoop voor jullie dat het op korte termijn allemaal geregeld wordt!

verbrugge.com

Ongelezen bericht door verbrugge.com »

Tja,

SNS Budget hypotheek.

Het ligt er maar aan wat je belangrijk vindt bij een hypotheek.

Vergeet niet dat de SNS Budget hypotheek een volledig gestripte hypotheek is met niet de beste voorwaarden, die zijn er namelijk uitgehaald.

voorbeeld 11-09-2006:

Rente SNS Budget LEVEN NHG 20 jaar vast nu 4.7%

Obvion basis (voorheen ABP Pensioenfonds) 4.4%

Bij Obvion gelden 'normale' voorwaarden.
4 maanden offertegeldigheid tegenover 2 maanden SNS Budget

Bij Obvion geen boete bij verkoop
Bij SNS Budget maximaal 3%!!! boete bij verkoop (geldt ook voor de Postbank Voordeelhypotheek)

Wil je graag maximaal 3% boete betalen bij verkoop van je woning kies dan de SNS Budget rente.

Bij de SNS kun je welliswaar die negatieve opties afdekken maar dan gaat de rente omhoog die al niet de laagste was.

Beste comsument,
Kijk goed rond voor je een beslissing neemt. Laat je goed informeren door een objectief bureau die aangesloten is bij de reguliere instanties. Kies een keten die echt onafhankelijk is en ook kan vergelijken. Kies een bedrijf die al vele jaren bestaat. Dit geeft welliswaar niet alle garantie maar het is een begin.

Goedkoop kan heel makkelijk duurkoop worden en die rekening betaalt u nog altijd zelf.

Succes.

Verbrugge

dupe9

Ongelezen bericht door dupe9 »

Helaas zie ik dit bericht te laat :(

Ook ik heb problemen met de "snelheid van de SNS Bank", en ook mijn tussenpersoon is met vakantie, ook is er geen plaatsvervanger aangewezen.
En moet je je maar zelf redden.
Schijnbaar maakt de SNS hier een gewoonte van de passerdatum is ruimschoots verstreken, herhaaldelijk telefoontjes verricht naar het regio-kantoor.........ze kunnen helaas niks doen dan afwachten :cry: .
Inmiddels een brandbrief per mail verstuurd naar het hoofdkantoor........nog geen reactie alleen een ontvangst bevestiging.
Ik moet nu een boete betalen...........kan ik dit verhalen op de SNS?
Mag ik elders een nieuwe hyptheek afsluiten en hun ingebreke stellen.

Mijn verhaal is identiek aan de topic-starter.

Ben helemaal teleurgesteld

marcel teeuwisse

Ongelezen bericht door marcel teeuwisse »

hallo mijn hypotheekstukken liggen al 15 weken op de acceptatie afdeling van de sns. Als je ze belt geven ze niet thuis als klant word je niet geholpen, ze zeggen dan dat je tussenpersoon moet bellen.
Vervolgens belt dan mijn tussen persoon met de sns afdeling lila dat is regio zuid holland.
Tegen hem zeggen ze telkens iets anders dat ze vertraging hebben,zieke vakantie drukte ...Vorige week zeiden ze zelfs dat het finaal akkoord was, dat was op 12 augustus. Vandaag belde ik terug 19 augustus omdat de notaris nog niks had ontvangen en vertelde ze doodleuk dat mijn aanvraag nog niet eens behandeld was, en niemand op de afdeling wist ergens van.
Dit waren ook gelijk hun laatste woorden want voor de rest moest ik weer naar mijn tussenpersoon.
Klachten indienen heeft geen zin want dat gaat via hun e-mail en duurt 18 dagen,en iemand te spreken krijg je als klant niet.
Ze vroegen zich al af hoe ik aan het directe telefoon nummer ben gekomen van de acceptatie afdeling, voor de gene die dat nummer ook nodig hebben 026-4001011.
Ik zit dus nog steeds zonder hypotheek sns bedankt

peaches

Ongelezen bericht door peaches »

ook wij zitten momenteel te wachten op onze stukken, afgelopen woensdag zou het bij de notaris moeten zijn. Tussenpersoon is zonder even aan te kondigen met vakantie en we moeten volgende week al tekenen. Marcel bedankt voor de telefoonnummer, ik bel elk uur om te vragen hoe het ermee staat.

Enige smoes wat ze hebben is dat ze een nieuwe database hebben en daardoor zijn er vertragingen. Wat hebben wij daar als consument mee te maken. Als jullie vertragingen hebben, werk dan eerst alles af voordat jullie nieuwe hypotheken aannemen, maar goed het draait natuurlijk alleen maar om geld en de consument telt eigenlijk niet meer mee.

Daar sta je dan, je kunt niets doen dan bellen en afwachten. Fijn gevoel he sns om een machtspositie te hebben!

Ik vind het zeer onacceptabel hoe de sns hier mee omgaat. Misschien toch tijd dat tros radar hier op in gaat spelen. Tenslotte loopt dit topic al vanaf 2006.

Ik mag aannemen dat de kinderziektes van een database na 2 jaar er wel eens uit had moeten zijn.

Ruud1973

Ongelezen bericht door Ruud1973 »

Echt slecht dat je zo absurt lang moet wachten op de bank. Je kunt inderdaad niks doen, al helemaal als de tussen persoon op zijn gat blijft zitten. Wij hebben eerst gekeken waar je het beste een budget hypotheek kan krijgen op url verwijder door moderator Toen bleek dat Hypotrust toch een beter aanbod kan doen. Misschien een goede tip voor jullie, want de hypotheken lijken erg op elkaar.

wiltin

Ongelezen bericht door wiltin »

Dat de SNS traag is is niet iets nieuws, In 2004 Mijn hypotheek overgezet naar SNS ook toen al maanden wachten en de een na de andere smoes.

CB

Ongelezen bericht door CB »

@Ruud,

Ik denk dat je tip een beetje te laat komt. Je reageert op een topic van 1 jaar geleden.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

CB, Ruud wil alleen graag mensen naar zijn site lokken. Hij is al op meer plaatsen aan het spammen voor zijn site.

CB

Ongelezen bericht door CB »

O, dat is dan niet gelukt. Ik heb zijn link links laten liggen. :wink:

Gesloten