De SNS bied een spaarmixrekening aan waarop, zo begrijp ik het, zowel belegd als gespaard kan worden. Bij enkel sparen, wat mijn bedoeling is, levert dit een rendement op van 3,5%. Hier staat tegenover dat bij opname 1% aan kosten verschuldigd is.
Mis ik iets of zijn hier nog andere kosten op van toepassing??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SNS spaarmix
Re: SNS spaarmix
Nee, er zit verder niets achter. Kijk eens op http://www.sparen.pagina.nl want ASN heeft 3,75% rente met 1% opnamekosten!
Verder heeft de AK Bank ook 3,5% rente maar dan zonder opnamekosten.
Verder heeft de AK Bank ook 3,5% rente maar dan zonder opnamekosten.
Re: SNS spaarmix
Geen extra kosten. Alleen die 1%, dus het wordt pas interessant als je je geld een tijdje laat staan. Houd er wel rekening mee dat de rente kan dalen. Het verbaast mij dat ASN nog 3,75% biedt, want het valt onder hetzelfde concern, is vrijwel exact hetzelfde product en kort geleden was de spaarmix ook 3,75%. Als de rente te dicht in de buurt van de andere spaarrekeningen komt, gaat die 1% parten spelen tenzij je het geld heel lang laat staan.
Wat beleggen betreft zijn er geen kosten. Dit verbaast mij. Je kunt gratis switchen tussen sparen en beleggen door fondsen te kopen en verkopen. Geen kosten. Volgens mij een heel aantrekkelijk beleggingsprodukt als je genoeg hebt aan de SNS huisfondsen.
Wat beleggen betreft zijn er geen kosten. Dit verbaast mij. Je kunt gratis switchen tussen sparen en beleggen door fondsen te kopen en verkopen. Geen kosten. Volgens mij een heel aantrekkelijk beleggingsprodukt als je genoeg hebt aan de SNS huisfondsen.