LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sns
sns
Na vele jaren verzekerd te zijn bij Reaal (levensverzekering+lijfrente d.m.v. spaarloon) doorverkocht naar SNS. Hier heeft de consument niets over te zeggen, want wie wil er nu bij SNS verzekerd zijn? Ik niet. Vele malen gebeld dat polissen niet kloppen bijstortingen van spaarloonregeling worden niet gemeld. Mensen van SNS weten het ook niet, wie dan wel? Wanneer doet de consumentenbond hier iets aan. Hebben polishouders dan niets te vertellen aan wie zij worden doorverkocht en of zij dit wel willen?
Re: sns
Voor klachten over verzekeraars kan men een klacht indienen bij de Stichting Klachteninstituut Verzekeringen (SKV) in Den Haag. Dit instituut is weliswaar opgericht door de verzekeringsbranche zelf, maar bemiddelt wel.
Indien je lid bent van bijvoorbeeld de Vereniging Consument & Geldzaken (in Amsterdam:tel.020-6849055) of van de Consumentenbond (in Den Haag) kunnen jurisiten van deze clubs voor je intervenieren bij SNS. Dit kost wel een eigen bijdrage voor het werk + de contributiekosten als je nog geen lid bent !)
Indien je lid bent van bijvoorbeeld de Vereniging Consument & Geldzaken (in Amsterdam:tel.020-6849055) of van de Consumentenbond (in Den Haag) kunnen jurisiten van deze clubs voor je intervenieren bij SNS. Dit kost wel een eigen bijdrage voor het werk + de contributiekosten als je nog geen lid bent !)
Bedankt Hans, dit zijn tenminste tips waar men iets mee kan, degene met die rare naam kan hier een voorbeeld aannemen.
Want ondanks dat SNS en Reaal misschien 1 zijn, staat er niets hiervan in de originele contracten. Voordat alles naar Reaal ging stonden alle polissen op Concordia. Concordia is van origine een katholieke instelling en de SNS een voormalige vakbondsbank, voel je het verschil.
Want ondanks dat SNS en Reaal misschien 1 zijn, staat er niets hiervan in de originele contracten. Voordat alles naar Reaal ging stonden alle polissen op Concordia. Concordia is van origine een katholieke instelling en de SNS een voormalige vakbondsbank, voel je het verschil.
SNS Almere maakt er een bende van.Half jaar geleden nieuwe hypotheek gekregen + overbruggingskrediet.
Probleem is dat de omzetting van Reaal naar SNS niet goed gaat.
Enorm veel fouten gemaakt: dubbele incasso's, terugboekingen etc.
Ze zouden alles rechtzetten. Het duurt al een half jaar.
Invorderingsprocedures zouden worden stopgezet.
Niet dus. Gevolg: toch een dreiging met de deurwaarder.
Of ik even 131000 euro wil overmaken. Rechtsbijstand ingeschakeld.
Niet aanbevelenswaardig om met SNSbank zaken te doen.
Probleem is dat de omzetting van Reaal naar SNS niet goed gaat.
Enorm veel fouten gemaakt: dubbele incasso's, terugboekingen etc.
Ze zouden alles rechtzetten. Het duurt al een half jaar.
Invorderingsprocedures zouden worden stopgezet.
Niet dus. Gevolg: toch een dreiging met de deurwaarder.
Of ik even 131000 euro wil overmaken. Rechtsbijstand ingeschakeld.
Niet aanbevelenswaardig om met SNSbank zaken te doen.
Behalve Dexia en andere geldwolven, zijn ook de "gewone banken"goed op weg om geld kwijt te raken, waaraan weten zij zelf niet, want dit wordt niet bijgehouden d.m.v. registratie. Verleden jaar extra storting gedaan tot op heden geen bijschrijving gekregen, zijn zij nog mee bezig.
In de doofpot of in de bekende bodemloze put.
Die oude sok was zo gek nog niet. Kwam omdat de mensen geen vertrouwen in de instellingen hadden. Ik vraag mij alleen af of de pensioenopbouw niet in gevaar komt door deze nitwits. En wie is er dan aansprakelijk?
In de doofpot of in de bekende bodemloze put.
Die oude sok was zo gek nog niet. Kwam omdat de mensen geen vertrouwen in de instellingen hadden. Ik vraag mij alleen af of de pensioenopbouw niet in gevaar komt door deze nitwits. En wie is er dan aansprakelijk?
de SNS bank.....
erg leuke en makkelijke bank, vooral online bankieren....
maar ook vreemde dingen!
lees mijn SNS perikelen hier....
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... hlight=sns
erg leuke en makkelijke bank, vooral online bankieren....
maar ook vreemde dingen!
lees mijn SNS perikelen hier....
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... hlight=sns