LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terra Vitalis

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Andries
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mei 2004 12:34

Terra Vitalis

Ongelezen bericht door Andries »

Ik wordt regelmatig gebeld door Terra Vitalis met de uitnodiging om te beleggen in Teakhout, een plantage in Costa Rica.
Wat ik wil weten is of dit bedrijf of beleggingsmanier vertrouwd is en of dit niet weer zo'n sof wordt als Legiolease.

Andries

Gast

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door Gast »

Tik bij zoeken Terra Vitalis en je ziet dat er al 2 tpoics zijn met info.

Gast

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door Gast »

Gast bedankt voor de tip.

Andries

MAXIEM

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Andries,
Op zich is genoemd bedrijf wel bonafide. Wat ze niet vertellen is welke risico's je loopt: politieke toestand, natuurgeweld, boomziektes, etc.
Ik zou het nooit doen. Je kunt beter bijv. via de postbank voor je geld ING of ABN-AMRO aandelen kopen, dan haal je tenminste 5% per jaar.

Gast

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door Gast »

Terra Vitalis is allemaal ex Legio Lease-ers pas dus op, eerlijkheid is deze mensen vreemd.

Gast

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door Gast »

Terra Vitalis staat niet onder toezicht van De Nederlandse bank alswel De Autoriteit Financiele Markten.
Terra Vitalis verkoopt dat als een voordeel. Ik denk dat het een essentieel nadeel nadeel is.

S.W.
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 okt 2005 17:42

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door S.W. »

RTL 7?

Inderdaad erg veel reclame van een bedrijf dat investeerd in teakhout.
Terra Vitalis.
Veel weet ik niet van dit bedrijf, wel weet ik dat ze een erg groot budget moeten hebben.
Ze bestaan 8 jaar er is nog geen houtkap geweest en toch kunnen ze geld stoppen in het Minarditeam. Tevens hebben ze veel geld gestopt in een callcenter, genaamd PBMG.
Dit bedrijf heeft 2 kantoren, 1 in Haarlem en 1 in Groningen.
Navraag leert ons dat achter PBMG de zelfde mensen zitten als achter Vero Telemarketing. Dit bedrijf is bekend om zijn valse voorlichting betreffende de Legio Lease produkten. Wie kent niet S. Wiekens?
Deze man heeft veel geld verdient met zijn valse voorlichting.
En deze man is manager in het kantoor in Groningen.

Deze gegevens wetende geeft mij geen goede indruk over Terra Vitalis.

Mensen wees voorzichtig. Als je investeerd bij Terra Vitalis doe je dit voor 20 jaar. De verkopers van PBMG proberen je een lening aan te praten, dit onder het mom van sparen. Echter hoe is de situatie over 20 jaar? Investeerders hebben 20 jaar afbetaald aan een lening, PBMG bestaat dan al niet meer (zakken vol geld verdient met valse voorlichting) en klanten krijgen.......................................?
Ja wat krijgen ze. Ik zou er niet intrappen een gewaarschuwd mens telt voor 2.

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: Terra Vitalis

Ongelezen bericht door stekel »

Heeft Dhr.H.Mens daar ook nog wel eens reclame voor gemaakt? Ik dacht van wel!

Gesloten