zou kunnen ja.Misschien is deze posting ook vals! (sorry, kon het niet laten
@jlthkoch
bij elke bank zijn het vaak boeren, denk dat er overal wel wat is.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
zou kunnen ja.Misschien is deze posting ook vals! (sorry, kon het niet laten
Nou, de ING zit in Leeuwarden.... dus dat zijn de ergsteciske schreef:zou kunnen ja.Misschien is deze posting ook vals! (sorry, kon het niet laten
@jlthkoch
bij elke bank zijn het vaak boeren, denk dat er overal wel wat is.
Daar zit inderdaad wat in, want die mails zijn echt heel slecht!Mensen die vandaag de dag nog steeds in die phishingmails trappen, zou verboden moeten worden te internetbankieren. Of het verlies niet meer vergoed moeten krijgen.
Ja maar ja, Vogels heeft ook al geen problemen met Ziggovogels schreef:Al jaren een tevreden klant bij de ING, nooit problemen mee gehad. De boeren zitten trouwens bij de RABO.
Vind je opmerking behoorlijk ongenuanceerd, dus kan over 'boeren bij de ING' verder niks zeggen.
Mensen die vandaag de dag nog steeds in die phishingmails trappen, zou verboden moeten worden te internetbankieren. Of het verlies niet meer vergoed moeten krijgen. Tenslotte moeten alle klanten voor deze kosten op draaien. Of beginnen met 25% van het geleden verlies niet meer te vergoeden.
Volgens mij zitten de boeren bij een andere bank. En ambtenaren weten helemaal niet wat het boerenland is....jlthkoch schreef: Het gaat me ook niet om de mailtjes, die neem ik ING niet kwalijk. Wat ik ING wel kwalijk neem is dat er een paar ongelofelijke boeren (ex-ambtenaren) werken. Ik heb 20 jaar bij de ING gezeten maar nooit meer, wat een domme gasten zijn dat.
Misschien moeten we het nog wat breder trekken: laat ze eens een internetcursus volgen. Het is verbazingwekkend hoe makkelijk mensen via internet zijn te bedonderen. Veel mensen trappen in dingen waar ze dat in het echte leven nooit zouden doen. En zo ingewikkeld is internet toch ook zou je zeggen. In het echte leven zijn dingen niet gratis, dus waarom zou dat op internet wel zo zijn. Om maar een voorbeeld te noemen.vogels schreef: Mensen die vandaag de dag nog steeds in die phishingmails trappen, zou verboden moeten worden te internetbankieren.
ciske schreef: Ben het hier niet mee eens, heb ook ING , nergens last van, de mails ooit wel eens gehad maar gewoon weggegooid.
Ben ik helemaal mee eens.vogels schreef:
Mensen die vandaag de dag nog steeds in die phishingmails trappen, zou verboden moeten worden te internetbankieren. Of het verlies niet meer vergoed moeten krijgen. Tenslotte moeten alle klanten voor deze kosten op draaien. Of beginnen met 25% van het geleden verlies niet meer te vergoeden.
Met alle respect, maar de cursussen zijn ook vaak van lek me het vestje!Akarrenman schreef:Hobby, Indien je vindt dat dit topic overbodig is, is jou inbreng dat ook he?
Ik vind het totaal niet overbodig, er zijn genoeg mensen ( vooral oudere vandaag) die net het internet bankieren onder de knie hebben, en op deze manier slachtoffer worden.
Ik heb geleerd, voorkomen is beter dan genezen!
De beveiligde account heeft een verwijzing naar de volgende website:Geachte klant,
Vervolg tot een toename van frauduleuze activiteiten, zijn wij vullen onz
e veiligheidsprocedures.
U bent dus verplicht naar uw online account te beveiligen met
ING Bank N.V online security.In om te beginnen. Volg de aangegeven
referentie hieronder:
[*Beveiligde Account*]
Niet naar uw online account te beveiligen met ING Bank N.V. online securi
ty,
zal leiden tot een schorsing van uw account.
Account Referentie: (0x3d.0x38.0x4e.0xcf)
......................................................................
Neem ant
woord niet op deze e-mail. Deze brievenbus wordt niet bewaakt en
u ontvangt geen reactie.
Geachte waarde klant,
Wij hebben uw hulp nodig het oplossen van een probleem met uw account. Om ons de tijd om
werken samen aan dit, hebben we tijdelijk beperkt wat u kunt doen met uw
houden totdat het probleem is opgelost.
Wij begrijpen het kan frustrerend zijn om niet te volledige toegang tot uw ING
account. Wij willen met u samenwerken om uw account terug te keren naar normaal
snel mogelijk.
Wat is het probleem?
We hebben gemerkt dat sommige ongebruikelijke activiteit op de kaart gekoppeld aan uw ING
account.
Zaak ID-nummer: PP-001-376-046-665
Hoe u kunt helpen
Het is meestal vrij eenvoudig te verzorgen dit soort dingen. Het merendeel van de
tijd, we hoeven alleen maar een beetje meer informatie over uw account of laatste
transacties.
Om ons te helpen met deze en om uit te vinden wat je wel en niet kunt doen met je
houden totdat het probleem is resolved.click op de link hieronder om probleem op te lossen
Log hier in om probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet,
ING Groep
waarom zet je ze hier dan neer?BBCS schreef:Het mag duidelijk zijn dat op de bovenstaande links NIET geklikt moet worden!!!
Ik heb lekker toch geklikt:BBCS schreef:Het mag duidelijk zijn dat op de bovenstaande links NIET geklikt moet worden!!!
Als zij nou even de juiste gegevens erbij zetten dan kan ik misschien helpen om in elk geval de emailtjes in goed (beter) nederlands te maken. Zo zonde van hun tijd.Om ervoor te zorgen uw bescherming, hebben we nu uitgeschakeld toegang tot uw rekeningen. U moet nu opnieuw instellen uw veiligheid. U zult niet in staat zijn om toegang tot uw rekeningen te krijgen totdat je dit hebt gedaan.
Informatie - Als u uw toegangscode niet binnengaan van uw willekeurige kaartlezer of uw Rabo-kaart te verwijderen uit de Random Reader apparaat na verificatie vriendelijk geduldig te zijn voor 15 tot 20 minuten kunnen we dan controleren of uw gegevens kunt u uw rekening.
Onze excuses voor het ongemak
Om te beginnen de reactivering proces, gelieve de verwijzing onderstaande link te zien. klikken hier.
Afdeling internetbankieren