LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Visacard, vreselijk behandelt door een telefoniste.

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Niels001

Visacard, vreselijk behandelt door een telefoniste.

Ongelezen bericht door Niels001 »

Het begon van de zomer, we zijn zo stom geweest om een visacard te nemen. We gingen een tv kopen en zo was hij lang verzekerd.
Nou alles ging goed, de eerste rekening kwam binnen en hebben netjes betaald. Mijn vrouw was in de periode dat de 2e rekening kwam bevallen en we zijn door alle ophef de rekening vergeten te betalen (heel dom van ons natuurlijk). Al heel gauw hing er een telefoniste van de Visacard aan de telefoon, mijn vrouw nam op op de achtergrond begon onze baby te huilen waarop de telefoniste zei: moet je kijken hoe je kind straks huilt als er beslag op zijn bedje is gelegd. Mijn vrouw was hier heel pissig om, want iedereen weet dat als je 1 herinnering krijgt ze nog geen beslag kunnen leggen (heb ik naar geinformeerd).

Nu kregen we vanavond weer een telefoontje, weer die o zo vriendelijke mevrouw. Ze belde net toen we aan het eten waren en aangezien we geen herinnering hadden gekregen hebben we gevraagd of ze later terug kon bellen (we dachten dat ze iets wilde aanbieden ofzo). Begint dat mens ineens te lachen en zegt ze: moet je kijken of je nog eet als er beslag is gelegd !
Nou dit is toch niet normaal ?
Iemand mag je toch niet zo behandelen ?
Kan ik hier tegen stappen ondernemen ?

Gast

Re: Visacard, vreselijk behandelt door een telefoniste.

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, neem gewoon een andere creditcard, je kunt bijvoorbeeld een mastercard nemen die dan direct aan je rekening is gekoppeld. Zo hoef je geen rente te betalen bij een positief saldo en vergeet je niet te betalen.

Gesloten