Beste Nijogeth
Dank je voor deze informatie. Het verbaast mij niets dat iedere bank de kantjes er af loopt als het om service gaat. Grote beloftes en weinig doen. Behalve wanneer er centjes verdiend kunnen worden.
wel U bent zeker niet alleen met dit probleem,
jaren geleden was ik penningmeester van onze bowlingclub, als U denkt dat na beeindeging
van deze functie alles was opgelost komt U bedrogen uit.
nu 3 jaar later en zeer veel pogingen om mij van de lijst te laten halen
sta ik nog steeds op de lijst als verantwoordelijke penningmeester,
en ik kan er niets aan doen, het bestuur gaat nu gewoon verder,
met het innen van contributie en het betalen van rekeningen
dus maakt U zich geen illusie
met vriendelijke groet hayden
Hayden,
Hartelijk dank voor je reactie. Het is schokkend dat na beëindiging van een penningmeesterschap je nog steeds verantwoordelijk bent. Bedoel je daarmee dat je niet uit het bank bestand kan komen? Het zou nl. zo moeten zijn dat wanneer je uitgeschreven bent bij de KvK je ook niet meer bij de bank als verantwoordelijke penningmeester zou moeten staan. Overname van een zakelijke rekening kan ook alleen wanneer je ingeschreven staat bij de KvK. Maar je laat bij mij wel de alarmbellen rinkelen. Toen ik op 26 augustus jl. naar het ING kantoor ging voor de overschrijving van onze verenigingsrekening heeft de medewerker 3 oude penningmeesters uit het bestand verwijderd. Toen ik twee weken geleden aan onze oude penningmeester vroeg of hij nog in de rekening kon, was dat geen probleem......
iemand die laat met de hypotheek is krijgt echt niet zomaar een BKR registratie, daarvoor moet er eerst 3 maanden achterstand zijn.
In probleem TS zijn nog geen 3 maanden verstreken. vergelijking gaat mi behoorlijk mank. niet alleen hierom.
tweede: tijdelijk personeel aannemen om de achterstanden weg te werken...: moet er wel gekwalificeerd personeel te vinden zijn.... is momenteel echt in heel veel branches een zeer groot probleem...wordt wel erg makkelijk over gedacht.
Het is vervelend maar ook niet een wereldschokkend probleem dat het niet zo vlot gaat als ook ING zelf ongetwijfeld voorstaat, zij snappen ook wel dat dit slechte reclame is. overigens zal het bij andere banken niet veel beter zijn. die zullen waarschijnlijk met de zelfde personeelsproblemen kampen. Ik verwacht niet dat dat probleem uniek is voor ING.
iemand die laat met de hypotheek is krijgt echt niet zomaar een BKR registratie, daarvoor moet er eerst 3 maanden achterstand zijn.
In probleem TS zijn nog geen 3 maanden verstreken. vergelijking gaat mi behoorlijk mank. niet alleen hierom.
tweede: tijdelijk personeel aannemen om de achterstanden weg te werken...: moet er wel gekwalificeerd personeel te vinden zijn.... is momenteel echt in heel veel branches een zeer groot probleem...wordt wel erg makkelijk over gedacht.
Het is vervelend maar ook niet een wereldschokkend probleem dat het niet zo vlot gaat als ook ING zelf ongetwijfeld voorstaat, zij snappen ook wel dat dit slechte reclame is. overigens zal het bij andere banken niet veel beter zijn. die zullen waarschijnlijk met de zelfde personeelsproblemen kampen. Ik verwacht niet dat dat probleem uniek is voor ING.
Niet zo vlot, maar vervolgens blijft de ING wel heel vlot haar service kosten voor het gebruik van de rekening afschrijven.
Misschien is het sneller om een nieuwe rekening te openen dan een bestaande te wijzigen.
Dat is het dus niet. Een nieuwe bankrekening houdt in dat iemand deze moet gaan afsluiten die momenteel niet de penningmeester is. Alle contacten moeten hiervan op de hoogte gesteld worden dat deze ING rekening gesloten gaat worden. Als overschrijven zo moeilijk is voor de ING heb ik er geen vertrouwen in dat het openen van een nieuwe rekening een koud kunstje zal zijn. Toch houdt deze bank op haar webpage vol dat overschrijven van een zakelijke rekening 6 werkdagen duurt. Dat is er 1 meer dan 7 weken geleden. https://www.ing.nl/zakelijk/klantenserv ... iging.html