De Stiching GO W&P behartigt de belangen van hen die schade hebben ondervonden als gevolg van het door Wagner & Partners geadviseerde financiele plan. De afgelopen anderhalf jaar heeft de stichting onderzoek gedaan naar algemene onvolkomenheden in het financiele plan (overwaarde beleggen met de noodzaak periodiek te onttrekken) en specifieke aspecten (beleggen in gerelateerde fonsen zoals het vastgoedmixfonds, het T&P resultante fonds, het FIP Global Mix fonds).
De stichting heeft inmiddels bereikt dat zij die lease-contracten hadden (als onderdeel van het financiele plan van Wagner & Partners(, die belegden in de gerelateerde fondsen Vastgoedmixfonds en T&P resultante fonds hun volledige inleg terugkregen. Voor het laatste lease-contract (Box+ waarbij werd belegd in vijf aex-hoofdfondsen) wordt momenteel nog onderhandeld over een soepele beeindigingsregeling.
Met een aantal banken is inmiddels overlegd om - voorafgaande aan een procedure - de gedupeerden in ieder geval een betaalbare maandlast te verschaffen.
De stichting is voornemens op korte termijn collectieve juridische procedures te starten tegen Wagner & partners en de financiers van het plan. Tevens start zij in de maand september met individuele gesprekken tussen Aegon en de afzonderlijke gedupeerden.
Voor nadere informatie (en de aanmelding voor een nieuwsbrief) zie
www.interfaas.com
Frans Faas
Postbus 70
5427 ZH Boekel
0492-326205 of 06-23122456
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wagner & partners
Re: Wagner & partners
Reclame maken is nog steeds niet toegestaan hier volgens mij. Lees de Gedragsregels er maar eens op na.
Karr,
Ik schrijf deze informatieve mededeling omdat er nog steeds mensen zijn die de stichting niet kennen. De afgelopen 3 maanden heb ik twintig nieuwe aanmeldingen gehad van mensen die in hun maag zitten met het aflopende box+ contract en niet op de hoogte waren van onze werkzaamheden. Wij zijn in constructief gesprek met aegon om te proberen oplossingen te bereiken daar waar Wagner & Partners - blijkens herziene plannen doorgaans alleen maar opteert voor verlenging van de contracten.
Overigens worden hier op de site regelmatig postings geplaatst over de stichting GO W&P, de activiteiten die zij onderneemt en de resultaten die zij daarmee behaalt. Ik zie dus jouw probleem niet
Groeten
Frans Faas
Ik schrijf deze informatieve mededeling omdat er nog steeds mensen zijn die de stichting niet kennen. De afgelopen 3 maanden heb ik twintig nieuwe aanmeldingen gehad van mensen die in hun maag zitten met het aflopende box+ contract en niet op de hoogte waren van onze werkzaamheden. Wij zijn in constructief gesprek met aegon om te proberen oplossingen te bereiken daar waar Wagner & Partners - blijkens herziene plannen doorgaans alleen maar opteert voor verlenging van de contracten.
Overigens worden hier op de site regelmatig postings geplaatst over de stichting GO W&P, de activiteiten die zij onderneemt en de resultaten die zij daarmee behaalt. Ik zie dus jouw probleem niet
Groeten
Frans Faas
Hoezo geen reclame ? Zie onderstaande link, te vinden via zoeken onder Wagner en Partners.
Als ik het kostenplaatje van FAAS en BOS vergelijk dat lijkt me een keuze snel gemaakt. Beter een collectief dan als eenling procederen.
Gr. Maha.
Chat met Bos & partners advocaten. Deel 2
Hier vindt u alle beantwoorde vragen van advocaat2 tijdens de chat met advocaten Bos & Partners na de uitzending van 17 november 2003
Als ik het kostenplaatje van FAAS en BOS vergelijk dat lijkt me een keuze snel gemaakt. Beter een collectief dan als eenling procederen.
Gr. Maha.
Chat met Bos & partners advocaten. Deel 2
Hier vindt u alle beantwoorde vragen van advocaat2 tijdens de chat met advocaten Bos & Partners na de uitzending van 17 november 2003
Beste MAHA,
Ik heb een betere ervaring met een individuele aanpak gehad.
Overigens zegt de omvang van de kosten op zich niet zoveel. Pas als je ze relativeert ten opzichte van de opbrengst, blijkt of het de kosten waard is.
Massaclaims hebben tot nog toe niet zoveel goeds gebracht (behalve voor de advocaten).
Herman
Ik heb een betere ervaring met een individuele aanpak gehad.
Overigens zegt de omvang van de kosten op zich niet zoveel. Pas als je ze relativeert ten opzichte van de opbrengst, blijkt of het de kosten waard is.
Massaclaims hebben tot nog toe niet zoveel goeds gebracht (behalve voor de advocaten).
Herman