LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke Bank ?

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
12koeto

Welke Bank ?

Ongelezen bericht door 12koeto »

Ik wil een nieuwe spaarekening openen maar ik twijfel tussen OHRA,Fortis,Moneyyou,SNS.
Misschien dat jullie me kunnen zegen welke bank het beste is voor me.
Ik wil graag € 50 per maand sparen.
Ik wil een hoge rente en Vrij opneembaar.

student538

Re: Welke Bank ?

Ongelezen bericht door student538 »

U kunt terecht op http://www.independer.nl daar kunt u, uw wensen aanvinken. Ook staat daar een cijfer bij wat de waardering is bij de verschillende banken. Op dit moment dalen steeds de rente tarieven, bij diverse banken.

mam in spe

Ongelezen bericht door mam in spe »

Een hoge rente en direct opvraagbaar gaan helaas niet samen en al helemaal niet in deze tijd. Zoals je al aangeeft wil je per maand automatisch sparen, is dan de SNS Maxispaarrekening niets voor jou?

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

De ohra maandsparen is prima voor als je een redelijk hoge rente wilt (3,2% en de eerste 6 mnd nog hoger). ASN maandsparen (ideaalsparen) kan een goed alternatief zijn als je ook een eenmalige hoge storting wilt doen. Daarbij krijg je 2,75% rente, maar je kunt er eenmalig 10.000 p.p. extra op storten.

changi

Ongelezen bericht door changi »

Qua rente en service zou ik voor OHRA kiezen. Let wel je dient daar wel een minimaal vast bedrag per maand te sparen. Maar 50 euro per maand is volgens mij het minimum. wel kan je onbeperkt opnemen.

Rente is op dit moment 3,2% is redelijk tov andere banken

Gesloten