LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft ervaringen met A.G. de Vos Hypotheken te De Meern

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
HHA
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 sep 2005 15:42

Wie heeft ervaringen met A.G. de Vos Hypotheken te De Meern

Ongelezen bericht door HHA »

Hallo,

Wie heeft er ervaringen met de tussenpersoon A.G. de Vos Hypotheken in De Meern? Het bedrijf is gevestigd in een groot landhuis met een Porsche en Hummer voor de deur. Dit kan betekenen dat het een goede hypotheekbemiddelaar is.

Wij zijn opzoek naar een betrouwbare hypotheekbemiddelaar. Wie kan ons meer vertellen over de genoemde partij?

Henk Haverdonk

Mk
Berichten: 993
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: Wie heeft ervaringen met A.G. de Vos Hypotheken te De Meern

Ongelezen bericht door Mk »

Beste Henk,

Waarom lukt het je niet om zelf een hypotheek te regelen? Of gaat het om specifiek maatwerk (bijvoorbeeld bedrijfshypotheek, hypotheek op een investeringsobject) of bovenmatige financiering? In dat geval zou je naar die specifieke ervaring moeten vragen.

Voor een 'gewone' hypotheek zou ik 2/3 banken afgaan en eens op internet kijken.

vladja
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 okt 2004 10:39

Re: Wie heeft ervaringen met A.G. de Vos Hypotheken te De Meern

Ongelezen bericht door vladja »

Een hypotheek adviseur hoeft niet in een krot te wonen. Maar bij een landhuis met een porsche en hummer voor de deur, zou ik mij achter de oren krabben. Hij verdient er kennelijk goed aan. Zou hij dan wel de voor mij meest gunstige hypotheek adviseren of de voor hem op provisie basis gunstigste hypotheek? En dan nog wat van die waardeloze verzekeringen erbij verkopen, die - als het puntje bij het paaltje komt - niet blijken uit te betalen, wegens eigen opvattingen over arbeidsongeschiktheid etc.

Ga inderdaad gewoon bij banken informeren en laat vrijblijvend nog een paar adviseurs een offerte uitbrengen.

Vladja

Gesloten