| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WK voetbal
-
Harderwijk
WK voetbal
Ik weet dat het helemaal niet thuishoort hier binnen dit forum maar dan denk ik... lekker boeien
Nog maar 180 minuten en het WK begint
Wie wordt kampioen?
Nog maar 180 minuten en het WK begint
Wie wordt kampioen?
Re: WK voetbal
De commercie er om heen. haha
Wat heeft dit met Banken of Financien te maken? behalve de commercie die er weer een flink slaatje uit zal slaan.
Voetbal kan wat mij betreft bij wet verboden worden en wel per direct.
Voetbal kan wat mij betreft bij wet verboden worden en wel per direct.
-
Harderwijk
hahahaha verdikkeme daar had ik helemaal nog niet over nagedacht. Maar je hebt helemaal gelijk.
Als je hoort, en ziet hoe dit comercieel wordt uitgemolken. Ieder foldertje in mijn brievenbus heeft wel het woord WK en oranje in zich. Op de radio en op televisie worden er ieder uur kaarten weggegeven.
Maargoed, commercie of niet, ik heb er ongelooflijk veel zin in. Tis alweer 8 jaar geleden dat Nederland meedeed aan een WK.
En uhmz... heb tijdens het boodschappen doen vandaag toch nog maar 4 oranje tompoucen gekocht bij de A.H ( waren in de bonus )
Owja, volgens mijn eigen poultje wordt de finale Nederland - Brazilie uitslag 2-1
Als je hoort, en ziet hoe dit comercieel wordt uitgemolken. Ieder foldertje in mijn brievenbus heeft wel het woord WK en oranje in zich. Op de radio en op televisie worden er ieder uur kaarten weggegeven.
Maargoed, commercie of niet, ik heb er ongelooflijk veel zin in. Tis alweer 8 jaar geleden dat Nederland meedeed aan een WK.
En uhmz... heb tijdens het boodschappen doen vandaag toch nog maar 4 oranje tompoucen gekocht bij de A.H ( waren in de bonus )
Owja, volgens mijn eigen poultje wordt de finale Nederland - Brazilie uitslag 2-1
-
Harderwijk
Dilbert29 is ook geen gezellig iemand
Wat een Wuppie !
Wat een Wuppie !
Laatst gewijzigd door Harderwijk op 09 jun 2006 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor Dilbert sport verbroedert maar kan ook oorlogen veroorzaken.
Wat oranje betreft zou het niet weten maar elke gewonnen wedstrijd is er één. En om te winnen moet je meer doelpunten maken dan de tegenstander toch!
Wat oranje betreft zou het niet weten maar elke gewonnen wedstrijd is er één. En om te winnen moet je meer doelpunten maken dan de tegenstander toch!
-
Harderwijk
klinkt goed Cruyffiaans
Tis eigenlijk zo'n makkelijk spelletje, gewoon 1tje meer scoren dan de tegenstander
Tis eigenlijk zo'n makkelijk spelletje, gewoon 1tje meer scoren dan de tegenstander
Scoren moet je wel want weet je niet wat omkopen tegenwoordig kost