LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] worldofcredit.nl/decapolis.nl/defis

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Janjaap1

worldofcredit.nl/decapolis.nl/defis

Ongelezen bericht door Janjaap1 »

De brievenbus is weer eens bevuild met post van dit keer
Worldofcredit.nl onderdeel van Decapolis / Defis.

Fantastische aanbieding om je lening om te zetten naar een lening met een rente van 2,8% 1 jaar vast. Daarna variabel voor de rente die dan geldt.
Als voorbeeld voor het variabele tarief wordt een oude rente gebruikt.
Het geheel is op basis van een 1e hypotheek, aflossingsvrij.

worldofcredit is een bemiddelaar.
Heeft iemand ervaring hoe dit wordt verkocht en waar de hypotheken worden ondergebracht? De maatschappijen die op de site aangegeven worden zijn allemaal duurder of hebben het genoemde product niet.

Gerborgh

Re: worldofcredit.nl/decapolis.nl/defis

Ongelezen bericht door Gerborgh »

Directeur van Decapolis (Defis) is xxx. Hij was tot een tijdje terug nog directeur bij Gelink Adviesgroep. Vriendje xxx is nu ook Decapolis maar was tot enige tijd geleden "het gezicht van Gelink" op tv (Woon- & Klusmagazine).

En wie die naam Gelink hoort weet over het algemeen genoeg...

ilatie

Ongelezen bericht door ilatie »

Dag Jan-Jaap,

Ik heb die onzin inderdaad ook in de bus gekregen. Heb jij enig idee hoe ze aan het adres komen? Toen ik ze belde om het na te vragen met het verzoek me van de adreslijst te schrappen, werd ik ERG onfatsoenlijk behandeld en daarna heeft de medewerker de verbinding verbroken.

Janjaap1

Ongelezen bericht door Janjaap1 »

Helaas weet ik niet hoe je dit soort onzin kunt stoppen.
De overheid heeft een database aangekondigd waar je aan kunt geven dat je voor dit soort onzin niet benaderd wil worden.
Voor de rest zitten wel helaas allemaal wel ergens in een database met adressen doe verkocht worden.

Gesloten