LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn dochter moet naar een andere school
Mijn dochter moet naar een andere school
Mijn dochter zit op dit moment op Havo 2. Ze is van het Atheneum terug gzet naar Havo 2. Onder de voorwaarde dat ze beter resultaten zou behalen. Door allerlei onderzoeken is gebleken dat ze ADD heeft. Want haar resultaten waren nu ook weer slecht. De school is van mening dat ze er nu van af moet. Maar, de school zou van alles regelen zoals nieuwe boeken, een kennismakeingsgesprek met de nieuwe school en noem maar op. Ik heb gemailes, via de instantie waar mijn dochter onder behandeling is, contact gezocht, maar er volgt totaal geen reactie. Terwijl ze begin 2009 al op de nieuwe school moet gaan beginnen!!! Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Wie kan me verder helpen,want ik ben van mening dat de school dit verder moet afhandelen. Nog 1 dag en dan is het al vakantie.
-
Re: Mijn dochter moet naar een andere school
De school bellen ???
-
Re: Mijn dochter moet naar een andere school
Je stelt je wel heel afhankelijk op.
Je kunt zelf ook contact opnemen of iets anders ondernemen.
In ieder geval succes, en hoop dat je dochter nu op school zit zonder problemen.
Je kunt zelf ook contact opnemen of iets anders ondernemen.
In ieder geval succes, en hoop dat je dochter nu op school zit zonder problemen.