Hallo allemaal.
Ook ik heb een probleem met van dijk educatie.
Toen mijn zoon bij mijn ex man woonde heeft de vriendin van mijn ex boeken besteld voor mijn zoon.
Tot zo ver een normaal gebeuren.
Nu komt mijn zoon terug bij mij wonen maar mijn ex en zijn vriendin hebben de boeken niet ingeleverd.
Nu krijgt mijn zoon (14 jaar) een rekening binnen van rond de 340 euro.
Omdat de boeken niet zijn ingeleverd? Wat wij niet hebben kunnen wij ook niet inleveren lijkt mij en mijn zoon en ik hebben het niet besteld.
Heb ex laten weten dat die rekening is gekomen maar doet er niets aan en verwacht nu dat wij dat maar weer betalen.
De boeken die hij bij mij nodig had zijn betaald en worden ook weer netjes ingeleverd.
Ik snap best dat je verantwoordelijk bent voor je kind maar dat geldt toch ook voor mijn ex man.
Dit is het zoveelste wat ik moet betalen door toe doen van mijn ex.
Wordt het een beetje zat.
Alvast bedankt voor de reacties.
gr B
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] van dijk
Re: van dijk
Toch wel fijn dat er zoveel mensen reageren....
Bedankt!!!
Bedankt!!!
-
Misschien had aansluiten op het topic van Van Dijk boeken meer reacties opgeleverd?
Dit lijkt me meer een geschil tussen u en uw ex dan tussen u en Van Dijk.
Tjeeminee u reageerd op een vraagstelling van 2 jaar geledenPaddington schreef:Misschien had aansluiten op het topic van Van Dijk boeken meer reacties opgeleverd?
Helaas meerdere malen, maar oke.Morgen beterChocomelk schreef:Tjeeminee u reageerd op een vraagstelling van 2 jaar geledenPaddington schreef:Misschien had aansluiten op het topic van Van Dijk boeken meer reacties opgeleverd?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 80#p975880