Klinkt niet onlogisch, maar wonderlijke is wel dat we niets hebben hoeven aanpassen of invullen.Moneyman schreef:Ik denk dat je gelijk hebt, en dat is ook wel logisch. Ik kan me voorstellen dat de opgaven die over relatief kleine bedragen gaan, minder fraudegevoelig zullen zijn en dus sneller/ makkelijker goedgekeurd zullen worden. Bij grotere bedragen is de fraudekans hoger, dus de controlegraad ook. Denk ik.angel1978 schreef:Heb wel het idee dat terugbetalen aan de belastingdienst en/of op 0 uit komen voorrang lijkt te hebben voor (substantiele) bedragen terugkrijgen van de belastingdienst.. Maar dat is puur een idee, geen vaststaand feit. Hier zijn we eigenlijk altijd laat aan beurt ( eind juni ), terwijl de aangifte al vrij snel is ingediend. Kunnen de vroege ontvangers van de definitieve aanslag dit bevestigen?Lady1234 schreef:Het gaat echt niet op volgorde van binnenkomst.
Alles was al vooringevuld en hoefden we alleen maar te controleren ( en klopte ).
Oftewel, de belastingdienst beschikte al over alle info. Lijkt me juist snel te moeten kunnen dan, maar goed.. We wachten het nog even af ..