Ik herhaal: Ga eens fysiek, in persoon, persoonlijk dus, met je eigen lichaam, bij de belastingdienst op kantoor, het fysieke gebouw, langs en spreek persoonlijk daar, in het gebouw van de belastingdienst aan de balie met een medewerker en laat ter plekke uitzoeken of er huurtoeslag is uitgekeerd en verrekend.Alphavista schreef:[Ik heb het al door medewerkers door de belastingdienst zelf en door de ombudsman laten nakijken, maar het antwoord blijft vaag, een verrekening uit voorgaande jaren krijg ik dan te horen.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met hetgeen ik in mijn vorige posts heb geplaatst.
Is dat nou zo moeilijk?
Dan kan je wel je vraag herhalen, maar het antwoord blijft het zelfde: Als je niet betaalt zal de belastingdienst beslag gaan leggen op je inkomen/bankrekeningen/inboedel. Dat is wat ze doen. Het is algemeen bekend dat dat de consequentie is die wanbetalers moeten ondervinden, dus of je gaat actie ondernemen, of je gaat betalen, of ze komen het halen.
Je moet het natuurlijk zelf weten hoor, maar als je wanbetaler blijft kom je alleen maar dieper in de problemen en worden de kosten alleen maar hoger.