Het is een puinhoop bij Toeslagen.
Mijn zoon wacht sinds augustus 2006 op antwoord op zijn aanvraag voor huurtoeslag. Ik heb diverse telefoontjes gepleegd met de belastingdienst en telkens werd mij meegedeeld dat de aanvrage wel was ontvangen. De kwestie zou worden doorgegeven aan de betreffende afdeling.
In januari 2007 werd ik gebeld door een medewerker van de afdeling Toeslagen. Er werd mij verteld dat een computerprobleem de oorzaak was van het uitblijven van antwoord. Maar de zaak was nu rechtgetrokken en mijn zoon zou in februari 2007 bericht ontvangen. Het is nu maart en nog steeds geen antwoord. Mijn zoon zit dus al die tijd zonder huurtoeslag, terwijl hij daar volgens mij wel recht op heeft.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen antwoord aanvraag huurtoeslag
-
Re: Geen antwoord aanvraag huurtoeslag
Zorgt u dat u wel schriftelijk bewijs heeft dat de huurtoeslag vóór 1 april 2007 (dacht ik) is aangevraagd.
Vraag het bijvoorbeeld nog eens aan, aangetekend met handtekening retour schriftelijk en ook via het pc-programma (www.toeslagen.nl)
Alle mondelinge afspraken zult u immers niet kunnen aantonen. Schriftelijk bewijs is dus noodzakelijk.
Vraag het bijvoorbeeld nog eens aan, aangetekend met handtekening retour schriftelijk en ook via het pc-programma (www.toeslagen.nl)
Alle mondelinge afspraken zult u immers niet kunnen aantonen. Schriftelijk bewijs is dus noodzakelijk.