Is toch een andere "substantie" van wat een hond produceert. Zie vaak dat de vogels zich graag tegoed doen aan een paardenvijg.Tijdje terug reed er een politieman op een paard door de straat en dat paard gooide eventjes iets neer. Meer dan mijn hond in een maand kan produceren, maar denk je dat die politieman moet opruimen, of überhaupt een zakje bij zich heeft? Ben je gek joh, gewoon laten liggen. Wordt wel opgeruimd door auto's die het al rijdend verspreiden. Hoeft de gemeente ook helemaal niets aan te doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hondenbelasting nog betalen?
Re: Hondenbelasting nog betalen?
Ik zie ook vaak genoeg een kraai of ekster zich tegoed doen aan hondenstront. Mag ik het dan ook laten liggen? Al zou dat paard sinaasappels schijten waarvan jij dan de helft meeneemt om lekker thuis op te eten, dan nog is het eenzelfde soort vervuiling.tenormin schreef:Is toch een andere "substantie" van wat een hond produceert. Zie vaak dat de vogels zich graag tegoed doen aan een paardenvijg.
Rim69 schreef:Ik zie ook vaak genoeg een kraai of ekster zich tegoed doen aan hondenstront. Mag ik het dan ook laten liggen? Al zou dat paard sinaasappels schijten waarvan jij dan de helft meeneemt om lekker thuis op te eten, dan nog is het eenzelfde soort vervuiling.tenormin schreef:Is toch een andere "substantie" van wat een hond produceert. Zie vaak dat de vogels zich graag tegoed doen aan een paardenvijg.
Je hebt niet eens een hond rim, wat zei/k je hier toch steeds ?? Reageren om te reageren??? Punten scoren?
Ships vergeten, jij fokt met honden toch??? Marcel?(rim).
-
- Contacteer:
We dwalen af, ik ben in principe niet te beroerd om met dat zakje poep te lopen. Het gaat mij erom dat er op de hoek van die bewuste straat 2 poepbakken, gebroederlijk naast elkaar staan op amper 1 meter van elkaar, terwijl er in die straat, met een lengte van circa 600 meter, geen enkele poepbak staat. De Gemeente hoeft niet eens een nieuwe bak te kopen. Ze moeten gewoon één van die twee bakken verplaatsen naar die straat. Maar blijkbaar rekent de gemeente het aantal geregistreerde honden per vierkante kilometer om in een aantal bakken per vierkante kilometer, maar het gaat om de praktische verdeling, die er niet overal is. En ja, men is verplicht om een "ruimmiddel" bij zich te hebben en dat heb ik ook (2 rolletjes "poepzakjes), maar als ik met de keuters loop, wil ik ontspannen lopen en niet met een zak stront in mijn handen of mijn jas En ja, ik loop met drie en zelfs meer honden en heb ze volledig onder controle, maar het loopt prettiger als ik een hand vrij heb om de "jongens" te kunnen corrigeren als dat nodig mocht zijn. Ik heb wederom een mailtje naar de gemeente gestuurd en we gaan zien hoe de reactie is........VioletPrue schreef:Maar ik heb het nu even over de situatie van shamrock56.ciske schreef:Ik loop meer dan 100 meter ja, maar alsnog hangen er te weinig bakken.maar men loopt toch (hoop ik) wel iets verder dan 100 meter met je huisdier?