Ik wordt niet goed van de belastingdienst........... ben ik een paar maand geleden gebeld door iemand van de afdeling kinderopvangtoeslag die alles met me door neemt en zegt dat mijn bezwaar helemaal klopt en dat alles goed is nu. krijg ik nu gewoon weer een beschikking thuis gestuurd!! Ik weer bellen en ze zeggen dus gewoon dood leuk dat ik opnieuw een bezwaarschrift in moet dienen en weer alle uren overzichten moet in sturen. Ik vroeg wat hebben jullie dan met de gegevens gedaan ?? Want jullie hebben alles al heel lang in jullie bezit. Ja dat kon ze niet zien en kan ik weer overnieuw beginnen!! Dit wordt de 3e keer dat ik alles moet insturen met een bezwaarschrift voor 2009............. Ik wordt er gek van.
Ik zou graag een advocaat in huren maar dat kan ik niet betalen. Wat een zooitje is het bij die belastingdienst. Hebben meer mensen dit soort problemen???
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kinderopvangtoeslag chaos
-
UrbanSolitude
Re: Kinderopvangtoeslag chaos
Kun je niet een afspraak maken om op het Belastingkantoor LANGS te komen?
En alles in een persoonlijk gesprek behandelen?
Toch maar van alles een kopie maken voordat je het aangetekend opstuurt?
Maar dat het belachelijk is daar heb je gelijk in.
En alles in een persoonlijk gesprek behandelen?
Toch maar van alles een kopie maken voordat je het aangetekend opstuurt?
Maar dat het belachelijk is daar heb je gelijk in.
-
zalmmetwijn
Re: Kinderopvangtoeslag chaos
Het zou de duidelijkheid ten goede komen als je aan zou geven wat voor beschikking het was (herziening op bezwaar?), wat er in stond en wat er nu onjuist aan zou zijn.