Zijn er meer mensen die net als wij vanaf maart al geen kinderopvangtoeslag hebben ontvangen? En wanneer je erachteraan belt dat ze aangeven binnen drie weken (ja ja...) te zullen terugbellen? Wanneer je nogmaals belt na drie weken dat er een medewerker je verteld dat er binnen de belastingdienst is afgesproken dat er in de maand april geen consumenten worden teruggebeld? Dat je je dan echt gigantisch gefrustreerd voelt omdat je weer geen kinderopvangtoeslag ontvangt en dus helemaal nergens terecht kunt?
Ik dacht trouwens ook vorige maand iets in het nieuws te hebben vernomen dat de belasting achter liep met het betalen van de kinderopvangtoeslag. Waarom kan ik op het internet niets vinden van andere mensen die gedupeerd zijn?
Ik ben echt des
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kinderopvangtoeslag
-
Re: Kinderopvangtoeslag
bij de belasting zijn ze GIGANTISCH achter.
Ga er maar van uit dat je nog een half jaartje kan wachten.
En de fouten?
Daar kunt u voor opdraaien.
Want als u straks de kinderopvangtoeslag opzegt, betalen ze vlot nog een jaar door, ook al bel je schrijf je schreeuw je.
Ga naar het belastingkantoor bij je in de buurt.
Probeer uit oude papieren van de belasting aan het echte telefoonnr te komen. Dus niet 0800 dat is gewoon een callcenter.
Bel dat echte telnr. en als je niet wordt geholpen bel je nog eens maar neem je voor het laatste nr. een ander nr. Begrijpt u?
Dat callcenter is echt WAARDELOOS
Bezwaarschrift indiene helpt heeeeeeeeeeeeeel misschien.
Ga er maar van uit dat je nog een half jaartje kan wachten.
En de fouten?
Daar kunt u voor opdraaien.
Want als u straks de kinderopvangtoeslag opzegt, betalen ze vlot nog een jaar door, ook al bel je schrijf je schreeuw je.
Ga naar het belastingkantoor bij je in de buurt.
Probeer uit oude papieren van de belasting aan het echte telefoonnr te komen. Dus niet 0800 dat is gewoon een callcenter.
Bel dat echte telnr. en als je niet wordt geholpen bel je nog eens maar neem je voor het laatste nr. een ander nr. Begrijpt u?
Dat callcenter is echt WAARDELOOS
Bezwaarschrift indiene helpt heeeeeeeeeeeeeel misschien.