Heb een tijd terug een aankondigingsbrief gekregen van de bdienst/toeslagen.
Inkomen was gewijzigd, dus herberekening over de relevante toeslagen met hun respectievelijke nummers, drie in dit geval. Tot zover alles goed.
Nu krijg ik van hen de terugbetalingsbrieven, echter de nummers die daar op vermeldt staan komen niet overeen met de nummers op de aankondigingsbrief.
Wat is nu de beste koers?
Met dien verstande dat als dit een reden is om onder terugbetalen uit te komen ik daar natuurlijk graag gebruik van wil maken...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nummers kloppen niet
Re: Nummers kloppen niet
Gewoon niet op reageren. Hoeft u niet aan de belastingdienst te betalen.
Lekker blijven wachten op het incassobureau. Is wel iets duurder.
Schrijft u er wel even bij dat dit door u 'sarcastisch' is bedoelt. Stel je voor dat @roamer het serieus opvat. Zou n.l. zomaar kunnen.Jantje7 schreef:Gewoon niet op reageren. Hoeft u niet aan de belastingdienst te betalen.
Wow, dank je!Jantje7 schreef:Gewoon niet op reageren. Hoeft u niet aan de belastingdienst te betalen.
Geen greintje humor he..?
Nummer van de terugbetalingsbrief aanhouden en gewoon betalen.roamer schreef:Heb een tijd terug een aankondigingsbrief gekregen van de bdienst/toeslagen.
Inkomen was gewijzigd, dus herberekening over de relevante toeslagen met hun respectievelijke nummers, drie in dit geval. Tot zover alles goed.
Nu krijg ik van hen de terugbetalingsbrieven, echter de nummers die daar op vermeldt staan komen niet overeen met de nummers op de aankondigingsbrief.
Wat is nu de beste koers?
Met dien verstande dat als dit een reden is om onder terugbetalen uit te komen ik daar natuurlijk graag gebruik van wil maken...