LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rechtszaak tegen WOZ beslissing.

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Georgie159
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 aug 2017 12:34

Rechtszaak tegen WOZ beslissing.

Ongelezen bericht door Georgie159 »

Hallo, ik heb eerder dit jaar bezwaar ingediend tegen de verhoging van mijn WOZ. waarde van mijn appartement, in een dorp, geen groot onderhoud gehad. De waarde werd van € 93.000 verhoogd naar € 143.000-, meer dan 50% verhoging. De buurtbewoners die in eenzelfde appartement wonen, maar dan gekocht hebben een WOZ waarde om en om de € 110,000- terwijl de huur appartementen in prijs verhoogd zijn naar € 143,000-? Ik heb hiertegen bezwaar gemaakt, maar dit werd door het BsGW. afgewezen? De enige optie is naar de rechtbank gaan.
NU is mijn vraag, als ik tegen die uitspraak procedeer, procedeer ik dan tegen de lokale overheid of tegen het BsGW. met als gevolg mocht ik de zaak verliezen ik buiten de Griffiekosten ook alle overige kosten zou moeten betalen? Of procedeer ik tegen de lokale overheid en hoef ik alleen de griffiekosten te betalen?
Ik hoop dat er mensen zijn die een antwoord hebben op mijn vraag? AUB. geen les lezen maar aub. antwoord geven waar ik iets aan heb! Alvast vriendelijk bedankt!!!

Lady1234
Berichten: 27153
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Rechtszaak tegen WOZ beslissing.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U kunt digitaal beroep instellen tegen het afgewezen bezwaar. En dan bent u op de juiste plek. U betaalt de griffiekosten. Wint u dan krijgt u die terug.

Gesloten