LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waterschaps belasting 2 betalen voor 3
-
Waterschaps belasting 2 betalen voor 3
De zuiveringsheffing in Leeuwarden is een vast bedrag per vervuilingseenheid.
Vreemd is wel dat je als je alleen woont gewoon 1 eenheid betaald maar met 2 of meer betaal je 3 eenheden. Dus ook alle tweepersoons huishoudens betalen voor 3. Dat is pas echt cashen.
Vreemd is wel dat je als je alleen woont gewoon 1 eenheid betaald maar met 2 of meer betaal je 3 eenheden. Dus ook alle tweepersoons huishoudens betalen voor 3. Dat is pas echt cashen.
Re: Waterschaps belasting 2 betalen voor 3
Dit is niet alleen in Leeuwarden zo, maar bij alle provincie´s.
-
Dat is een keuze van de wetgever geweest.
Volksvertegenwoordigers!ruitenheer schreef:Dat is een keuze van de wetgever geweest.
Zelfde met afvalheffing, of 1 vervuilingseenheid of meerdere.
Gezeur om niks. Als je met 4 of meer bent betaal je slechts voor 3, en daar hoor je ook niemand over.
Dat lijkt me niet meer dan logisch dat daar niemand over komt klagenriddert schreef:Gezeur om niks. Als je met 4 of meer bent betaal je slechts voor 3, en daar hoor je ook niemand over.
jawel hoor jou nuriddert schreef:Gezeur om niks. Als je met 4 of meer bent betaal je slechts voor 3, en daar hoor je ook niemand over.
on topic hier precies hetzelfde hoor, is in heel het land zo.
Ja, hier ook zo. Staat zelfs expliciet uitgelegd in de toelichting.
-
Waterschap Zeeland maakt er ook een potje van. Ik ben in december 2009 verhuisd naar Zuid-Holland. Woning in Zeeland staat leeg en in de verkoop, nu moet ik echter voor 3 eenheden betalen. Bezwaar aangetekend, bezwaar afgewezen een woning die leeg staat wordt door hun gezien als vakantiewoning en vakantiewoningen betalen 3 eenheden!!!!