Ik heb een computer met 2 harde schijven C en D
De D schijf is echter geheel verdwenen. ook via zoeken naar hardware is hij niet te vinden.
Ik heb op de C schijf een systeem backup gezet via een externe hardeschijf via de usb. Deze schijf werd overig wel herkent
De computer doet verder alles wat hij moet doen Windows Xp Sp2 internet enz
De comp. blijft alleen langer in het bootscherm staan (met logo moederbord) Geeft normaal de bekende piep en daarna wat zachte piepjes. Ook staat de Dschijf niet in het opsrart menu
Wie weet de oplossing en de oorzaak
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2e hardeschijf verdwenen
Re: 2e hardeschijf verdwenen
Probeer het antwoord dat je door "gsm" is gegeven op de Kassa-site eens....
gsm heeft je op de Kassa-site al een oplossing aan de hand gedaan.Zoek of doe zelf ook maar wat.
Jor.
Jor.
De schijf zelf kan defect zijn en dan is die niet meer te zien.Wie weet de oplossing en de oorzaak
Als de schijf nog in de garantieperiode zit, ga naar de verkopende partij.
Anders:
Koop een nieuwe harde schijf.
Zijn probleem is al opgelost. Dit is zijn terugmelding op de kassa-site.
Reactie: Verdwenen harde schijf 07-01-08
De tweede harde schijf is weer terug.
De 2e hardeschijf was ook in de Bios niet te zien. Ik heb de kast open gehaald en heb de harde schijven los gehaald en 1 voor 1 weer aangesloten.
De oorzaak van het probleem was een kapotte Dvd brander. Doordat niet werd herkend door de bios werd ook de 2e harde schijf niet herkend.
De computer werkt nu weer met 2 harde schijven, de Dvd brander moet verniewd worden.
Bedankt voor jullie mee denken
De oorzaak van het probleem was een kapotte Dvd brander. Doordat niet werd herkend door de bios werd ook de 2e harde schijf niet herkend.
De computer werkt nu weer met 2 harde schijven, de Dvd brander moet verniewd worden.
Kan ook.