LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aankkop PC bij Dell

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Gast

aankkop PC bij Dell

Ongelezen bericht door Gast »

In tegenstelling tot negatieve berichten over DELL, heb ik een bestelling van een PC met toebehoren als zeer vriendelijk, adequaat en afspraak is afspraak ervaren.
Ik had besteld een PC tw. ca. 950 euro, er bleek aanmij een offerte verstrekt te zijn van 535 euro , foutje van DEL. DELL erkende het foute offerte bedrag, hield zich keurig aan de getekende offerte en de PC werd volgens afspraak geleverd voor het bedrag van 535 euro. Dus een koopje.
:lol:

G.Eefing
Hoogezand

peter1977

Re: aankkop PC bij Dell

Ongelezen bericht door peter1977 »

Alvast sterkte toegewenst als er iets kapot gaat of ge-updated moet worden... ik hoop dat je dan ook zo stoer bent om dat hier te melden.

Voor iedereen die wil weten hoe Dell met klachten omgaat, zie :
Klachtenafhandeling Dell

Peter1977

Re: aankkop PC bij Dell

Ongelezen bericht door Peter1977 »


jbhop

Re: aankkop PC bij Dell

Ongelezen bericht door jbhop »

:D Wij kochten onze computer ook bij Dell, binnen twee weken werd hij geleverd. Na enekele maanden brak er een lipje af tijdens het verwisselen van de cartridge. Eén mailtje naar Delle n de volgende dag werd een compleet nieuwe printer geleverd... ZONDER KOSTEN.
Prima service zou ik zo zeggen.

John2004

Re: aankkop PC bij Dell

Ongelezen bericht door John2004 »

Heel tevreden over de Dell PC, werkt en doet zoals verwacht en afgesproken.

Maar pas op als je de Norton software wilt verlengen, dan moet je
ondangs het feit dat je Norton Internet Security, hebt.

Ook goed oppassen dat je die ook kiest om te verlengen, want tot je verbazing kun als het bij betaling komt, in eens kiezen van producten die je niet eens hebt.

En als het dan niet werkt, en je wil support wilt bellen, moet je wel je credit card gereed houden want een support telefoontje zou wel eens 29 Dollar kunnen kosten.

En je Credit kaart nummer moet je eerst geven voordat ze met je praten.

Hoe durven ze, pas op met aankoop van Norton via internet.

Bos
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 nov 2003 08:53

Re: aankkop PC bij Dell

Ongelezen bericht door Bos »

Daarom raad ik jullie aan wat ik iedereen aanraadt... Bij aankoop van een Dell computer haal je Norton eraf en koop je je eigen anitviruspakket in de winkel... je mag die een jaar gebruiken en daarna verlengen via het internet, of vanuit de winkel weer de laatste versie kopen. Natuurlijk is het zaak om te kijken hoe de prijzen liggen ten opzichte van verlengen.

Groet,

Bos

Gesloten