LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aankoop bij S&F
aankoop bij S&F
Ik heb kort geleden een computer en printer gekocht bij de scheer en foppen in Dieren. Nu moesten ze de computer zelf nog in de doos doen. De printer haalde ze uit de winkel zelf. ook deze werd ingepakt. Ik heb in goed vertrouwen aangenomen dat deze niet zijn gebruikt. Maar zeker kan ik hier niet van zijn. Kan er iemand advies geven wat je nog kan doen.
Re: aankoop bij S&F
Persoonlijk zou ik zo'n geval korting vragen, je krijgt dan immers een demo model mee. Of je vraagt een ander exemplaar natuurlijk, net wat je belangrijker vindt.
Zomaar zonder dit vooraf aan te geven een demo meegeven vind ik persoonlijk een slechte behandeling. Ik begrijp echter dat je de koop al gesloten hebt, dus op dit moment is er weinig meer aan te doen vrees ik. Aan de andere kant hoeft er natuurlijk niks mis te zijn met de pc en printer dus zit er ook niet teveel over in
Zomaar zonder dit vooraf aan te geven een demo meegeven vind ik persoonlijk een slechte behandeling. Ik begrijp echter dat je de koop al gesloten hebt, dus op dit moment is er weinig meer aan te doen vrees ik. Aan de andere kant hoeft er natuurlijk niks mis te zijn met de pc en printer dus zit er ook niet teveel over in
De computer werkt gelukkig prima
Dat van dat korting vragen vind ik een vaag verhaal.
Door die korting word het apparaat niet nieuwer of zo...En daar komt bij, je hebt garantie vanaf het moment dat je het koopt. en niet vanaf het moment dat het apparaat in de winkel is gezet.
Korting vragen is gewoon stom! Alsof je de garantie wilt afkopen of zo..?
Door die korting word het apparaat niet nieuwer of zo...En daar komt bij, je hebt garantie vanaf het moment dat je het koopt. en niet vanaf het moment dat het apparaat in de winkel is gezet.
Korting vragen is gewoon stom! Alsof je de garantie wilt afkopen of zo..?
Het is heel normaal een korting te krijgen als je een demo model koopt ipv van een model in gesloten verpakking. Veel winkels zullen zelfs uit zichzelf al aangeven dat je de demo goedkoper mee mag nemen.
Je krijgt evengoed dezelfde garantie en het product wordt inderdaad niet nieuwer, wat je daar ook mee bedoelt.
Wel is het een feit dat er met een demo rondgesjouwd is, heeft wellicht al gebruiksuren gemaakt en iedere klant kon er met z'n vieze tengels aanzitten. Daarom is zo'n model minder waard dan nieuw in doos. Als een winkelier een computer en printer zelf al heeft gebruikt, hoe kort en op welke wijze dan ook, hoort hij dat aan te geven.
In elk geval ben ik blij voor Ingo dat de boel het gewoon goed doet Maar hij/zij is niet volledig correct behandelt in deze zaak.
Je krijgt evengoed dezelfde garantie en het product wordt inderdaad niet nieuwer, wat je daar ook mee bedoelt.
Wel is het een feit dat er met een demo rondgesjouwd is, heeft wellicht al gebruiksuren gemaakt en iedere klant kon er met z'n vieze tengels aanzitten. Daarom is zo'n model minder waard dan nieuw in doos. Als een winkelier een computer en printer zelf al heeft gebruikt, hoe kort en op welke wijze dan ook, hoort hij dat aan te geven.
In elk geval ben ik blij voor Ingo dat de boel het gewoon goed doet Maar hij/zij is niet volledig correct behandelt in deze zaak.