LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acer Laptop reparatie schade op de behuizing door scharnier

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Pikinees

Acer Laptop reparatie schade op de behuizing door scharnier

Ongelezen bericht door Pikinees »

goedenavond,

Ik ben in bezit van een acer laptop type 3810 timeline versie. Mijn laptop is opgestuurd sinds 2 weken geleden ter reparatie van de schade op de behuizing door scharnieren. Ik heb bij ontvangst van mijn laptop gezien dat de scharnierdeksel los zat dus ik heb hem er netjes ingeklikt maar tot mijn grote verassing net 3 maanden voordat mijn garantie afloopt schiet die eruit en door het dichtklappen ontstaat er een lelijk schade/deuk in het behuizing bij de toetsenbord gedeelte. Dus ik bellen met Acer fijn het wordt allemaal opgestuurd en na 2 weken krijg ik een prijsopgave van 152,- euro door analyse en reparatiekosten en vervoerskosten die zijn doorberekend. Ik heb acer gebeld en het probleem voorgelegd en gaf aan dat ik graag de afd. wilt spreken die klachten afhandelen. Er werd mij vertelt dat dat niet kan, en dat ze het voor de 2de keer gaan analyseren en dat er een nieuwe prijsopgave wordt opgestuurd. Lieve mensen wat kan ik hiertegen doen. Mijn laptop is inmiddels 3 weken bij acer en ze geven aan dat het gebruikersschade is, ik neem aan dat ik een deugdelijke product mag verwachten en dat de losse scharnier dat los is geschoten tijdens afsluiten niet mijn schuld is toch dat het los is geraakt.
Ik ben er ook niet blij mee want of ik moet het bedrag betalen en anders wordt er na 14 dagen het product ongerepareerd teruggestuurd en moet ik alsnog 65 euro betalen voor de analyse ( alleen KIJKEN naar het scheur dat je in één oogopslag ziet) of houden ze het product.

Hoop zo z.s.m. een antwoord van jullie.

TheLD

Re: Acer Laptop reparatie schade op de behuizing door scharnier

Ongelezen bericht door TheLD »

Probeer het eens via hun webformulier: https://customercare.acer-euro.com/cust ... acing.aspx

Je verhaal van die 65 euro is natuurlijk nonsens. Indien iets buiten garantie valt en je wilt het produkt terug dan:

- iemand maakt een case aan.
- UPS haalt de laptop op (UPS is niet de goedkoopste).
- iemand van logistiek boekt de laptop binnen.
- de laptop wordt toegewezen aan een reparateur.
- de reparateur kijkt wat er vervangen moet worden en geeft dit door aan iemand die de prijsopgave opmaakt.
- opmaken en versturen prijsopgave door de administratie.
- verwerken en doorgeven van jouw melding dat je niet accoord gaat.
- laptop van de technische dienst naar logistiek.
- afhalen van laptop bij Acer door UPS.
- iemand sluit de case af.

tennis

Re: Acer Laptop reparatie schade op de behuizing door scharnier

Ongelezen bericht door tennis »

Beste Pekinees,

ook mijn scharnieren waren stuk, dus uitgebroken op de deksel.
Ik heb de laptop nog zeker 3 maanden gebruikt, voor ik de onderdelen had, om te repareren, maar geen deuk in het toetsenbord.
Maar dat door dit euvel door het sluiten van de deksel, een deuk in het toetsenbord komt, is voor mij, en vermoedelijk ook voor Acer, niet juist!

Precies zoals TheLD schrijft, wordt dit afgehandeld!

Gesloten