Help!
Mijn laptop is ruim 4 weken geleden door Acer gerepareerd, maar na reparatie naar iemand in Belgie gestuurd. Zelf kreeg ik de laptop van deze persoon toegestuurd.
Ik probeer nu al 4 weken lang contact te krijgen met de Acer klantenservice, maar helaas tot op heden zonder resultaat. De verbinding wordt keer op keer verbroken en op brieven en emails wordt niet gereageerd.
Wie heeft soortgelijke ervaringen met Acer en kan mij vertellen hoe ik mijn laptop weer terug kan krijgen? Wie heeft er een emailadres van een manager of een medewerker van Acer voor mij of weet welke wegen ik nog kan bewandelen om mij laptop terug te krijgen?
Wie oh wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Acer laptop van iemand anders toegestuurd gekregen ...
Re: Acer laptop van iemand anders toegestuurd gekregen ...
De jouw is zeker een betere dan die van die belg die je hebt terug gekregen?
Staat er geen data op de laptop met gegevens zodat je de persoon in kwestie kan benaderen?
gr
ATESLI
Staat er geen data op de laptop met gegevens zodat je de persoon in kwestie kan benaderen?
gr
ATESLI
Re: Acer laptop van iemand anders toegestuurd gekregen ...
Hallo Marijke ,
op 6 april heb ik mijn laptop voor de derde keer naar Acer gestuurt voor reparatie . na een hoop gebel met de helpdesk en een aangetekende brief kreeg ik gisteren de mededeling dat mijn laptop niet meer tracerbaar is .
met andere woorden ze zijn hem kwijt !
inmiddels heb ik mijn rechtshulp ingeschakelt en misschien vind ik langs deze weg
ook advies of hulp .
groetjes hugon
op 6 april heb ik mijn laptop voor de derde keer naar Acer gestuurt voor reparatie . na een hoop gebel met de helpdesk en een aangetekende brief kreeg ik gisteren de mededeling dat mijn laptop niet meer tracerbaar is .
met andere woorden ze zijn hem kwijt !
inmiddels heb ik mijn rechtshulp ingeschakelt en misschien vind ik langs deze weg
ook advies of hulp .
groetjes hugon