LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acer raakt laptop kwijt !

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Biekos

Acer raakt laptop kwijt !

Ongelezen bericht door Biekos »

op 6 April 2010 stuurde ik mijn Acer laptop voor de derde keer in 3 jaar retour
voor reparatie . na een hoop gebel met de helpdesk en een aangetekende brief
kreeg ik gisteren de mededeling dat mijn laptop niet meer traceerbaar is .
ze zijn hem kwijt dus !

Wie heeft hier ervaring mee of advies voor mij ?

Mvg hugon .

tennis

Re: Acer raakt laptop kwijt !

Ongelezen bericht door tennis »

[email protected] schreef:op 6 April 2010 stuurde ik mijn Acer laptop voor de derde keer in 3 jaar retour
voor reparatie . na een hoop gebel met de helpdesk en een aangetekende brief
kreeg ik gisteren de mededeling dat mijn laptop niet meer traceerbaar is .
ze zijn hem kwijt dus !

Wie heeft hier ervaring mee of advies voor mij ?

Mvg hugon .

En wat schrijft Acer, wat zij nu van plan zijn ?
Het is niet handig, om jou e-mail adres te plaatsen. Dat geeft veel spam!

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Zoek maar vast een mooie vervanger uit.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

crazyme schreef:Zoek maar vast een mooie vervanger uit.
Je zal na 3 jaar natuurlijk wel iets moeten bijbetalen.

aukjeb61

Ongelezen bericht door aukjeb61 »

2 Jaar geleden heb ik een Acer laptop aangeschaft. Helaas gelijk in het begin al problemen met op starten van de laptop. Moest soms 3 keer opnieuw voor hij het eindelijk deed. Laptop terug naar Acer. We hoorden maar niets en belde er steeds achter aan. Als advies kregen we toen om maar even een mail te sturen (en dat terwijl zij mijn laptop hadden).Uit eindelijk hebben ze hem een keer verwisseld met de laptop van iemand anders, daarna zijn ze hem kwijt geweest. Waarop ze zeiden dat er wel een goede regeling zou worden getroffen mocht de laptop niet meer boven water komen. Ik heb ze toen verteld dat ik in dat geval een NIEUWE wilde, zij waren hem immers kwijt geraakt en de laptop was nog nieuw. Na lange tijd kreeg ik mijn laptop met een beschadiging terug (we hadden hem zonder schade ingeleverd maar konden dat niet 'bewijzen').

Afgelopen mei weer de laptop in geleverd voor reparatie, het zou ongeveer 6 weken duren. We zitten er nu weer achter aan, want wat we horen is niets. Op 9 juni werd mij verteld dat de laptop gerepareerd was en op gestuurd zou worden. Twee weken later nog geen laptop, weer gebeld en bleek dat hij nog helemaal niet was gereapareerd! Bij de winkel geweest, zouden het uitzoeken, niets gehoord. Vorige week weer gebeld, een klacht in gedient, je hoort gewoon niets. Vandaag er weer achteraan gebeld werd me weer verteld dat de laptop gerepareerd was en op gestuurd zou worden. Daar zouden we vanzelf bericht over krijgen. Op mijn vraag hoe lang dat ongeveer zou gaan duren, moest dat even na gekeken worden. Na een paar minuten wachten hoorde ik dat mijn laptop toch nog niet was gerepareerd! Maar had nu wel de hoogste prioriteit, ben ik even onder de indruk.
Al met al is mijn net 2 jaar oude laptop al bijna 5 maanden bij Acer. Voor mij nooit maar dan ook nooit meer een Acer, zal ook niemand aanraden om een Acer te kopen. Wat hebben ze daar een slechte service, ze moeten zich diep schamen om zo met mensen om te gaan.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Helaas weer een van de verhalen.
Product defect, nooit meer dit merk.
Computer, TV, Automerk,Energieleverancier, enz.
Er zijn mensen, welke merk A goed vinden en de rest vind merk A niet goed.
Het zou er altijd zo blijven.
Mijn 3 Acers werken nog steeds perfect, en ik vind het jammer, dat deze van jullie het niet doet.
Wat de klantensercice betreft, heb ik al verschillende keren hier op het forum advies gegeven, maar ben onmiddelijk afgestraft worden, want dit is niet volgens de regels!
De service van Acer is slecht geweest, maar intussen perfect!

aukjeb61

Vandaag maar weer eens gebeld. Nu zou mijn laptop in juni al zijn terug gestuurd naar de winkel. Mij werd beloofd dat er naar het hoofdkantoor en de winkel zou worden gebeld, en ik vandaag zou worden terug gebeld. Niets gehoord.

Persoonlijk vind ik wanneer je laptop bij Acer zoekt raakt, zij je gewoon een nieuwe horen te verschaffen. Zonder bij betalen, of je laptop nu wel of niet 3 jaar oud is. Zij zijn hem kwijt geraakt en en dan zou jij extra kosten waar je niet op gerekend hebt moeten betalen, die je misschien wel niet kan betalen.
Maar goed, dat is mijn mening hoor :)

aukjeb61

Ik heb mijn laptop weer terug, en hij doet het ook nog. :D Pfff, ben erg opgelucht.

Gesloten