LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aldi Wolfgag at-as45d1 Windows 7 herkent toestel niet? Opgel

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
gezondheid

Aldi Wolfgag at-as45d1 Windows 7 herkent toestel niet? Opgel

Ongelezen bericht door gezondheid »

Wil graag foto's laten ontwikkelen. Maar Windows 7 herkent de Wolfgang at-as45d1 niet? Het gaat mis met het installeren van de benodigde software van het toestel?

Wie kan me helpen hiermee?
Laatst gewijzigd door gezondheid op 07 aug 2015 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.

olaf79

Re: Aldi Wolfgag at-as45d1 Windows 7 herkent toestel niet? Opgel

Ongelezen bericht door olaf79 »

`tsja helaas kan ik met het gaat mis niet zoveel

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

In principe kun je het apparaat gewoon via usb aansluiten zou windows deze als externe schijf herkennen. Je moet dit mogelijk wel in de instellingen op het toestel aangeven. Je hebt om foto´s over te dragen naar de pc bij android geen speciale software nodig.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Je kan even onder verbindingen kijken bij USB-verbindingsmodus, en die van mediaoverdrachtmodus (MTP) naar Massaopslagmodus (MSC) zetten. Of vice-versa. En dan op de pc aansluiten.

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

gezondheid schreef:Wil graag foto's laten ontwikkelen. Maar Windows 7 herkent de Wolfgang at-as45d1 niet? Het gaat mis met het installeren van de benodigde software van het toestel?

Wie kan me helpen hiermee?
Je kunt ook even het geheugenkaartje(microSD) uit de telefoon halen en die in de computer steken( eventueel )met een USB-adapter. Het is niet de(jou) gewenste oplossing maar het werkt dan wel.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

Voor Android bestaat er een programma Kies dat met de telefoon/tablet zou moeten communiceren.
Ik heb dat wel eens geprobeerd, maar het was me niet echt duidelijk wat ik er mee moest.
Ik heb later wel gemerkt, dat ik met de sd kaart in de tablet kon communiceren.
Dus misschien als u de bestanden van uw telefoon op de sd kaart zet, dat u ze daar vandaan wel naar uw computer kunt halen.

gezondheid

In het toestel zit geen sd kaart. Hij zegt ukknown device? Normaliter is het plug & play. Wolfgang wilde ik gaan bellen, maar ik zie daar geen telefoonnummer op de website. Ik heb ze een e-mail gestuurd.

asterix346

Ongelezen bericht door asterix346 »

gezondheid schreef:In het toestel zit geen sd kaart. Hij zegt ukknown device? Normaliter is het plug & play. Wolfgang wilde ik gaan bellen, maar ik zie daar geen telefoonnummer op de website. Ik heb ze een e-mail gestuurd.
Waarom niet gewoon gebruik maken van je wifi-verbinding?

gezondheid

Het gaat om heel veel foto's? Of kun je het via WIFI naar de computer sturen?

asterix346

Ongelezen bericht door asterix346 »

gezondheid schreef:Het gaat om heel veel foto's? Of kun je het via WIFI naar de computer sturen?
Installeer ES File Explorer of iets dergelijks en er gaat een wereld voor je open.

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

gezondheid schreef:In het toestel zit geen sd kaart. Hij zegt ukknown device? Normaliter is het plug & play. Wolfgang wilde ik gaan bellen, maar ik zie daar geen telefoonnummer op de website. Ik heb ze een e-mail gestuurd.
Volgens mij zit er of kan er wel een MicroSD kaartje in hoor. Hier de specificaties.

http://www.wolfgangmobile.com/wolfgang- ... j-de-aldi/
Specificaties:
ALGEMEEN
Besturingssysteem
Processor
GSM MHz
UMTS MHz
Sim kaart
Geheugen
Geheugen kaart

Android 4.2 (Jelly Bean)
MT 6572, 1.2 GHz Dual-Core Cortex-A7
850/900/1800/1900 MHz
UMTS 900/2100 MHz
2 simkaarten Dual standby
1 GB RAM, 4 GB ROM
Micro SD tot 32GB
-
Voorbeeld...
De kleine zit in je mobiel en de grote is een adapter voor de computer

http://www.mycom.nl/opslag/geheugenkaar ... sd-adapter

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

ruud_a schreef:Voor Android bestaat er een programma Kies dat met de telefoon/tablet zou moeten communiceren.
Ik heb dat wel eens geprobeerd, maar het was me niet echt duidelijk wat ik er mee moest.
Dus misschien als u de bestanden van uw telefoon op de sd kaart zet, dat u ze daar vandaan wel naar uw computer kunt halen.
Is Kies niet samsung only? Bij mijn Sony zat het in ieder geval niet.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

sjohie schreef:
ruud_a schreef:Voor Android bestaat er een programma Kies dat met de telefoon/tablet zou moeten communiceren.
Is Kies niet samsung only? Bij mijn Sony zat het in ieder geval niet.
Geen idee om eerlijk te zijn.
Ik heb wel een Samsungtablet (met Android) en iemand had me dit programma aangeraden.
Ik kon er niet mee overweg en heb het programma weer weggegooid, omdat ik er achter was gekomen, dat als ik de bestanden in de tablet opsla op het externe geheugen in plaats van in het interne geheugen, ik ze met windows verkenner wel van dat externe geheugen kan halen.

gezondheid

Van Albrecht Discounter Wolfgang ontving ik deze schrijven:
Wanneer u uw toestel voor de eerste keer aansluit op uw pc, hoort deze uw toestel te herkennen en eventuele drivers te installeren (nadat u gekoppeld heeft).
Op uw toestel verschijnt een Android figuurtje met een USB-stekker aan zijn hand. Onderin staat een balk USB-opslag inschakelen. Hier moet u op klikken en vervolgens “OK” selecteren. Zorg ervoor dat USB massaopslag ingeschakeld staat.
Het Android figuurtje wordt dan oranje en uw pc zal het toestel laten zien als verwijderbare harde schijf, in “Deze computer”.

Met vriendelijke groet,
RJ
Het probleem is dat de driver niet gedownload wordt.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Probleem lijkt mij eerder in je PC te zitten. Probeer het eens in een andere USB poort, dat wil nog wel eens werken. Eventueel die van de muis of toetsenbord en die in de vrije USB poort stoppen.

En wat al is aangegeven, als je de telefoon aansluit, dan krijg je op het scherm van je telefoon ook de vraag of USB gegevensoverdracht moet worden ingeschakeld, dat moet je dus wel doen, anders laadt hij alleen op en dan doet je computer ook niets...

gezondheid

Het probleem lag aan het snoertje. Die maakte geen goede verbinding. De USB-kabel kon ik wel prima gebruiken voor het opladen van het toestel waar het géén problemen gaf. Inmiddels een andere USB kabel gebruikt en nu werkt het prima! De drivers zijn op een correcte wijze geïnstalleerd. Omdat de kabelverbinding steeds wisselende verbinding had kon hij de driver niet juist installeren.

Gesloten