LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Apple iMac een zegen of een dure hel

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Mart Adams
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mar 2007 11:47

Apple iMac een zegen of een dure hel

Ongelezen bericht door Mart Adams »

k ben sinds juni 2008 in het bezit van een 24 inch iMac. Ik ben zeer teleur gesteld in zowel het apparaat als in de service van Apple.

In februari 2009 gerepareerd, glasplaat vervangen ivm strepen aan binnenzijde glasplaat.
In augustus 2009 gerepareerd, glasplaat vervangen ivm strepen aan binnenzijde glasplaat.
In september 2010 gerepareerd, glasplaat en ld scherm schoongemaakt ivm strepen aan binnenzijde glasplaat en video kaart vervangen. Systeem liep steeds vast.

Klachten bekent gemaakt bij apple en wat zeggen zij, helaas kunnen we ook niets aan doen en was toch in verlengde garantie termijn? Ja tot juni 2011 nog garantie, maar dan? Moet ik dan dus zelf maar gaan betalen elk jaar. Is nu in twee en half jaar voor zo,n slordige 850 euro aan reparatiekosten geweest.
Ik hoopte dat apple mij toch wel iets tegemoet zou komen, machine kosten nieuw 2500 euro. Al deden ze maar eens de moeite om te kijken of het probleem opgelost kan worden.
Maar helaas niets van dit alles. Ik begin nu toch echt wel spijt te krijgen van deze aankoop.
Een zeer teleurgestelde Apple gebruiker

Gesloten